tarkoflen skriver:
Jeg har jo ingen grund til at tro, at det ikke skal gå godt! Har heldigvis ikke stået i at miste... Men jeg er nok bare uroligt anlagt 
Har også overvejet en skanning, men synes måske også det er lidt tosset, når jeg ikke har vildt ondt eller bløder eller noget...
Men det kunne selvfølgelig gøre noget ro i tankerne... Tænker dog om det lidt er en glidebane, at så har jeg brug for flere skanninger, og jeg har jo allerede været så heldig at få to skanninger og det er jo noget mere, end hvad man ellers får 
jeg har været så heldig at få 3 scanninger tildelt.. men valgte altså alligvel at betale mig fra en idag, da der er to uger til min næste scanning - og jeg kunne simpelthen ikke gå i 2 ugers uvished om det var blop der var noget galt med siden jeg havde ondt i maven!

jeg synes vi skal sætte pris på de muligheder der er for gravide, og så benytte os af dem i det omfang vi føler der skal til før vi er trygge ved situationen, om det så var en scanning hver uge - jamen så det en scanning hver uge der skal til
Anmeld