mave smerter=scanning=YAY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
49 svar
0 synes godt om
26. september 2012

FrkZier

Jeg har de sidste par dage haft ondt i maven, og igår aftes blev de utrolig slemme! var derfor meget nervøs for der var noget galt med blopper! - så jeg tog ind til den lille københavner idag ..
OG ALT VAR BARE SÅ FINT DERINDE
man kunne så tydeligt se hjertet bankede derud af, og h'n lå og vinkede til mig
CRL var 2,3 cm hvilket svare til jeg idag er 9+0 så det stemmer stadig med hvad der var blevet regnet ud fra start!
måtte lige dele min glæde med jer
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M&N

FrkZier skriver:

Jeg har de sidste par dage haft ondt i maven, og igår aftes blev de utrolig slemme! var derfor meget nervøs for der var noget galt med blopper! - så jeg tog ind til den lille københavner idag ..
CRL var 2,3 cm hvilket svare til jeg idag er 9+0 så det stemmer stadig med hvad der var blevet regnet ud fra start!

Nå hvor er den sød

Kan tydeligt huske min TS da jeg var 9+1, de ligner små vingummier. Stort tillykke igen søde!

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

Dejligt at alt var som det skulle være og sikke en fin lille blob der ligger og hygger sig

Er så nervøs for, at alt ikke går som det skal, selvom jeg jo egentlig ikke har grund til ikke at tro på at alt er fint!

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Nå hvor er den sød

Kan tydeligt huske min TS da jeg var 9+1, de ligner små vingummier. Stort tillykke igen søde!

taaak søde
synes bare det så vildt så meget det faktisk ligner en baby iforhold til da jeg blev scannet 6+5 hvor det bare var en 'klat' på skærmen :p
og jeg kunne jo med mine ejne to øjne se hjertet bankede, og at den vinkede !!

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

Dejligt, dejligt, dejligt at alt gik godt! 

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Dejligt at alt var som det skulle være og sikke en fin lille blob der ligger og hygger sig

Er så nervøs for, at alt ikke går som det skal, selvom jeg jo egentlig ikke har grund til ikke at tro på at alt er fint!

ihj tak vi er også ret stolte over vi har lavet sådan en fin lille en!
åh, er sikker på alt nok skal gå godt!

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

M (: skriver:

Dejligt, dejligt, dejligt at alt gik godt! 

jaa og dejligt man har en som dig til at prøve at berolige mig når jeg går i panik

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

jaa og dejligt man har en som dig til at prøve at berolige mig når jeg går i panik

Det var da så lidt - og det kan ske for os alle.. Var der jo selv aftenen og formiddagen før min NF.. 

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

M (: skriver:

Det var da så lidt - og det kan ske for os alle.. Var der jo selv aftenen og formiddagen før min NF.. 

så det godt vi har hinanden

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkZier skriver:

så det godt vi har hinanden

Ja! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.