mave smerter=scanning=YAY!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

DitteFisk

Åh, jeg fik også vilde mave-smerter da jeg var i uge 10.. og fik en scanning og samme svar det var rigtig rart at få at vide at blob var okay - så længe det bare er mig den er gal med, så er alt okay  

Tillykke med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

FrkZier

Gigl skriver:

Åh, jeg fik også vilde mave-smerter da jeg var i uge 10.. og fik en scanning og samme svar det var rigtig rart at få at vide at blob var okay - så længe det bare er mig den er gal med, så er alt okay  

Tillykke med det!

hun sagde det godt kunne skyldes en evt blærebetændelse, så skal lige til min egen læge senere idag og have tjekket det
og så sandt som du siger, så længe det ikke er blop der er noget galt med så det fint hehe
taak

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

ihj tak vi er også ret stolte over vi har lavet sådan en fin lille en!
åh, er sikker på alt nok skal gå godt!

Det kan jeg godt forstå

Jeg er nok bare en af dem der tænker aaaaalt for meget er også sikker på, at det nok skal være fint! Skal til læge i næste uge, så må jeg tale med ham om det! Måske jeg er heldig at han kan berolige mig

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg er nok bare en af dem der tænker aaaaalt for meget er også sikker på, at det nok skal være fint! Skal til læge i næste uge, så må jeg tale med ham om det! Måske jeg er heldig at han kan berolige mig

jeg har et panikanfald om ugen ca jeg kan bare slet slet ikke magte hvis jeg sku miste igen - men det virker jo til alt går som det skal denne gang
så må vi håbe han kan berolige dig lidt hehe, ellers kan jeg anbefale at betale dig fra en scanning, så du kan få ro i sjælen

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Åh hvor dejligt for jer. 

Jeg står faktisk i samme situation. Har haft en del voldsomme smerter og skal til tryghedsscanning i morgen... Håber, mit resultat bliver lige så fint som dit.

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Miss Kat skriver:

Åh hvor dejligt for jer. 

Jeg står faktisk i samme situation. Har haft en del voldsomme smerter og skal til tryghedsscanning i morgen... Håber, mit resultat bliver lige så fint som dit.

det var en fantastisk oplevelse !
jeg krydser fingre for at alt er som det skal være!
hvor langt er det du er henne?

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

Jeg blev også helt rørt over at se dit scanningsbillede og din beskrivelse, fordi jeg sådan håber på en lignende besked.

Mange tak! Jeg er omkring 8. uge.

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

jeg har et panikanfald om ugen ca jeg kan bare slet slet ikke magte hvis jeg sku miste igen - men det virker jo til alt går som det skal denne gang
så må vi håbe han kan berolige dig lidt hehe, ellers kan jeg anbefale at betale dig fra en scanning, så du kan få ro i sjælen

Jeg har jo ingen grund til at tro, at det ikke skal gå godt! Har heldigvis ikke stået i at miste... Men jeg er nok bare uroligt anlagt

Har også overvejet en skanning, men synes måske også det er lidt tosset, når jeg ikke har vildt ondt eller bløder eller noget...

Men det kunne selvfølgelig gøre noget ro i tankerne... Tænker dog om det lidt er en glidebane, at så har jeg brug for flere skanninger, og jeg har jo allerede været så heldig at få to skanninger og det er jo noget mere, end hvad man ellers får

Anmeld

26. september 2012

FrkZier

Miss Kat skriver:

Jeg blev også helt rørt over at se dit scanningsbillede og din beskrivelse, fordi jeg sådan håber på en lignende besked.

Mange tak! Jeg er omkring 8. uge.

jeg er sikker på det nok skal gå godt!
så vi jo ca lige langt, jeg er som sagt 9+0 idag

Anmeld

26. september 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

jeg er sikker på det nok skal gå godt!
så vi jo ca lige langt, jeg er som sagt 9+0 idag

Ja, det er meget sjovt at vide, hvem der er ca. lige så langt som én selv og kunne følge lidt med i det.

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.