Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh, jeg fik også vilde mave-smerter da jeg var i uge 10.. og fik en scanning og samme svar det var rigtig rart at få at vide at blob var okay - så længe det bare er mig den er gal med, så er alt okay
Tillykke med det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gigl skriver: Åh, jeg fik også vilde mave-smerter da jeg var i uge 10.. og fik en scanning og samme svar det var rigtig rart at få at vide at blob var okay - så længe det bare er mig den er gal med, så er alt okay Tillykke med det!
FrkZier skriver:ihj tak vi er også ret stolte over vi har lavet sådan en fin lille en! åh, er sikker på alt nok skal gå godt!
tarkoflen skriver: Det kan jeg godt forstå Jeg er nok bare en af dem der tænker aaaaalt for meget er også sikker på, at det nok skal være fint! Skal til læge i næste uge, så må jeg tale med ham om det! Måske jeg er heldig at han kan berolige mig
Det kan jeg godt forstå Jeg er nok bare en af dem der tænker aaaaalt for meget er også sikker på, at det nok skal være fint! Skal til læge i næste uge, så må jeg tale med ham om det! Måske jeg er heldig at han kan berolige mig
Åh hvor dejligt for jer.
Jeg står faktisk i samme situation. Har haft en del voldsomme smerter og skal til tryghedsscanning i morgen... Håber, mit resultat bliver lige så fint som dit.
Miss Kat skriver: Åh hvor dejligt for jer. Jeg står faktisk i samme situation. Har haft en del voldsomme smerter og skal til tryghedsscanning i morgen... Håber, mit resultat bliver lige så fint som dit.
Jeg blev også helt rørt over at se dit scanningsbillede og din beskrivelse, fordi jeg sådan håber på en lignende besked.
Mange tak! Jeg er omkring 8. uge.
FrkZier skriver:jeg har et panikanfald om ugen ca jeg kan bare slet slet ikke magte hvis jeg sku miste igen - men det virker jo til alt går som det skal denne gang så må vi håbe han kan berolige dig lidt hehe, ellers kan jeg anbefale at betale dig fra en scanning, så du kan få ro i sjælen
Miss Kat skriver: Jeg blev også helt rørt over at se dit scanningsbillede og din beskrivelse, fordi jeg sådan håber på en lignende besked. Mange tak! Jeg er omkring 8. uge.
FrkZier skriver: jeg er sikker på det nok skal gå godt! så vi jo ca lige langt, jeg er som sagt 9+0 idag
jeg er sikker på det nok skal gå godt! så vi jo ca lige langt, jeg er som sagt 9+0 idag
Ja, det er meget sjovt at vide, hvem der er ca. lige så langt som én selv og kunne følge lidt med i det.
Mange tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128