pakkekalender til et barn på 2,5 år.. eller ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Laulund87

Min datter var 2 år sidste jul og der havde farfar lavet en pakkekalender til hende Der var et par "store" gaver til måske 50 kr, men der var flere pakker med en 2 kroners slikpose eller en rosinpakke

Skal have hørt ham om der bliver lavet en igen i år, hvilket jeg bestemt tror, eller vi selv skal lave en Synes bare det var så sjovt for mor og far vidste jo heller ikke hvad der var i så vi var lige så spændte, hvis ikke mere, end Maria. Og vi gik og trykkede på pakkerne når Maria sov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

serinasmor

Laulund87 skriver:

Min datter var 2 år sidste jul og der havde farfar lavet en pakkekalender til hende Der var et par "store" gaver til måske 50 kr, men der var flere pakker med en 2 kroners slikpose eller en rosinpakke

Skal have hørt ham om der bliver lavet en igen i år, hvilket jeg bestemt tror, eller vi selv skal lave en Synes bare det var så sjovt for mor og far vidste jo heller ikke hvad der var i så vi var lige så spændte, hvis ikke mere, end Maria. Og vi gik og trykkede på pakkerne når Maria sov

vi gjorde det samme

her er det bedstemor der står for pakkekalenderen .. hun fik også én da hun var et år for det gør hendes fætter og kusine jo også

Jeg tror også hun får en i år .. hvis bedstemor ikke står for den så gør jeg selv

det kan være med alt muligt indhold:tandpasta, en pixibog, 4 dubloklodser, en pakke rosiner, 2 vingummier, 1 pebernød, tandbørste, et par sokker, et par trusser, hårspænder, en blyant, en lille bog man kan tegne i ... det første år fik hun også hagesmækker og bukser (det er jo ikke nemt at finde på noget til en næsten 1årig) ... men rigtig mange af tingene har været noget hun alligevel skulle have- en ny hårbørste osv

Anmeld

26. september 2012

Laulund87

serinasmor skriver:

vi gjorde det samme

her er det bedstemor der står for pakkekalenderen .. hun fik også én da hun var et år for det gør hendes fætter og kusine jo også

Jeg tror også hun får en i år .. hvis bedstemor ikke står for den så gør jeg selv

det kan være med alt muligt indhold:tandpasta, en pixibog, 4 dubloklodser, en pakke rosiner, 2 vingummier, 1 pebernød, tandbørste, et par sokker, et par trusser, hårspænder, en blyant, en lille bog man kan tegne i ... det første år fik hun også hagesmækker og bukser (det er jo ikke nemt at finde på noget til en næsten 1årig) ... men rigtig mange af tingene har været noget hun alligevel skulle have- en ny hårbørste osv

Det er jo næsten alt for spændende når man ikke selv kender indholdet

Ja det behøver ikke være store, dyre gaver overhovedet. Heldigvis er de fleste børn taknemmlige for selv den mindste ting, bare den er pakket ind

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Jeg har altid selv fået pakkekalender og det vil jeg give videre, men jeg vil dog sige, at næste år er vores baby under et år, så der gør jeg det ikke... Men året efter gør jeg

Og jeg synes simpelthen bare, at den med drillenissen er fantastisk, så kan der jo bare ligge et lille brev i en pakke om, at drillenissen kommer på besøg det er jo rigtigt, at alt ikke behøver være "gaver" i traditionel forstand

Anmeld

26. september 2012

>>Carina<<

Min søn fik sidste år da han var 2 år. Han fik en lille gave af nissen hver dag og han fik adventsgaver af mormor og morfar. Han syns det var så hyggeligt og jeg nød at se glæden i hans øjne :-) af farmor fik han et puslespilstog og fik 1-2 brikker om dagen. Det mistede han interessen for lyn hurtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.