Laulund87 skriver:
Min datter var 2 år sidste jul og der havde farfar lavet en pakkekalender til hende
Der var et par "store" gaver til måske 50 kr, men der var flere pakker med en 2 kroners slikpose eller en rosinpakke
Skal have hørt ham om der bliver lavet en igen i år, hvilket jeg bestemt tror, eller vi selv skal lave en
Synes bare det var så sjovt for mor og far vidste jo heller ikke hvad der var i så vi var lige så spændte, hvis ikke mere, end Maria. Og vi gik og trykkede på pakkerne når Maria sov

vi gjorde det samme
her er det bedstemor der står for pakkekalenderen .. hun fik også én da hun var et år

for det gør hendes fætter og kusine jo også

Jeg tror også hun får en i år .. hvis bedstemor ikke står for den så gør jeg selv
det kan være med alt muligt indhold:tandpasta, en pixibog, 4 dubloklodser, en pakke rosiner, 2 vingummier, 1 pebernød, tandbørste, et par sokker, et par trusser, hårspænder, en blyant, en lille bog man kan tegne i ... det første år fik hun også hagesmækker og bukser (det er jo ikke nemt at finde på noget til en næsten 1årig) ... men rigtig mange af tingene har været noget hun alligevel skulle have- en ny hårbørste osv
Anmeld