nusenjo88 skriver:
det lyder også bare rigtig hyggeligt og kan sagtens forstå hvorfor i gør det
Det er også derfor jeg overvejer om vi skal gøre det. Men samtidig tænker jeg at der jo faktisk også er meget forskel på et barn på 2,5 og 3 år. Tror det bliver til adventsgaver herhjemme. (det har vi haft tradition for i min familie da jeg var barn
) Og så kan vi tillade os at købe lidt større gaver når det "kun" er om søndagen
Elias er 2.8 pt så himmelvid forskel er der vel i grunden ikke - han bliver 3 i januar 
Oftest gør man jo også det der har været tradition for, hos os var det pakkekalender - hos jer har det været adventsgaver 
Der er intet i vejen for hvorvidt man gør hvad, det er mere argumentationerne for ikke at gøre det, der kan provokere 
Herhjemme er det ikke noget der vil vælte budgettet, det er jo egentligt bare at gå skabene igennem og se hvad man i forvejen har. Det behøver jo ikke være legetøj og alt muligt helt nyt, det kan jo være gamle ting man i forvejen har der er gjort spændende eller som ikke har været fremme længe, så det nærmest er nyt, det kan være noget af den frugtblanding man alligevel havde liggende i skabet puttet ned i en lille æske med papir om som man kan smovse om morgenen, det kan være en eller to vingummier også pakket ind, der lige kan spises på vej i børnehave eller dagpleje som en ekstra lille lækker overraskelse den dag... Det kan være en agurk med ansigt på - det er KUN fantasien der sætter grænser - og så mor og far, der har glemt hvordan det var at være barn! 
Anmeld