photopearls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2013

debbie19

MathildeBie skriver:

Jeg har brug for hjælp fra nogle som er erfaren med photo pearls! Det lyder det som om du er, så jeg håber at du kan besvare mit spørgsmål .

Jeg har selv lige købt et start sæt med photopearls og har siddet og leget med programmet på computeren. Men jeg syntes at ligeså snart jeg har valgt mit billed og hvilke farve perler man bruger og billedet ændrer sig til hvordan det ser ud med perler, så er der ikke nogle af mine billeder forestiller. Er det kun på computeren det ser sådan ud? Kan man se det ligeså snart man printer det ud eller får lavet det på perlepladerne, eller er det mit program/billeder der er noget galt med? 

jo større jo bedre. og desværre er briller ikke så nemt at arbejde med for mit vedkommene så det kæmper jeg med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

douglas p

Her er nogle af vores billeder: De fleste er med 9 plader (altså 8100 perler), str. 45*45 cm. Vi sætter billedet på en tynd træplade i str. 50*50 cm.

Vi tager imod bestillinger: pris 450,- for ovennævnte størrelse inkl. levering i Københavnsområdet.

Et lille råd: Det er vigtigt at give sig god tid og prøve frem og tilbage med værdisatsen under redigering mht. farver/kontrast.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2014

Michelle21

Hej..

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg vil gerne vide hvordan i kan lave dem større end 6 plader, mit program rækker ikke længere end 6 plader :/

Anmeld

9. marts 2014

Mother-love

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Må indrømme at jeg ikke er vildt fan af fotoperle billeder. Men må sige at det der er det pæneste jeg nogensinde har set

Anmeld

21. juni 2014

ayla0018

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Har du fundet en ramme? For jeg står i det samme dilemma og jeg aner ikke hvor man kan få fat i sådan en ramme����

Anmeld

3. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
douglas p skriver:

Her er nogle af vores billeder: De fleste er med 9 plader (altså 8100 perler), str. 45*45 cm. Vi sætter billedet på en tynd træplade i str. 50*50 cm.

Vi tager imod bestillinger: pris 450,- for ovennævnte størrelse inkl. levering i Københavnsområdet.

Et lille råd: Det er vigtigt at give sig god tid og prøve frem og tilbage med værdisatsen under redigering mht. farver/kontrast.

Hvor finder du de træplader henne?

Anmeld

3. september 2014

douglas p

Frederikke80 skriver:

Hvor finder du de træplader henne?

Det er en større plade vi køber i trælasten og derefter skærer til. Hvis perlebilledet er 45*45 er pladen 50*50.

Anmeld

4. september 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
douglas p skriver:

Det er en større plade vi køber i trælasten og derefter skærer til. Hvis perlebilledet er 45*45 er pladen 50*50.

Okay, tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.