photopearls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Jamen der følger bagplade med der passer til 4 plader.

Men ellers skal du selv sørge for bagplade

okay.. super jeg må prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Karla

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Nu ved jeg godt, at jeg ikke besvare dit spørgsmål eller noget, men håber det er okay, jeg lige stiller dig et spørgsmål

Jeg skal nemlig til at igang med et billede til en gave. Nu kan jeg se du har lavet et kæmpe billede, og mit spørgsmål er sådan set bare, om du har købt 12 plader eller du har nøjes med at have de 4 der følger med i et starterkit?

Og mega flot billede forresten Håber mit bliver bare lidt derhenad

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Karla skriver:

Nu ved jeg godt, at jeg ikke besvare dit spørgsmål eller noget, men håber det er okay, jeg lige stiller dig et spørgsmål

Jeg skal nemlig til at igang med et billede til en gave. Nu kan jeg se du har lavet et kæmpe billede, og mit spørgsmål er sådan set bare, om du har købt 12 plader eller du har nøjes med at have de 4 der følger med i et starterkit?

Og mega flot billede forresten Håber mit bliver bare lidt derhenad

Mange tak

Ved ikke helt om jeg forstår spørgsmålet.

Altså købte startkit'et og har så suppleret med plader og perler

Anmeld

24. september 2012

Karla

camillakrath skriver:

Mange tak

Ved ikke helt om jeg forstår spørgsmålet.

Altså købte startkit'et og har så suppleret med plader og perler

Altså mente bare, om du har købt, så du har 12 plader?

Det er fordi jeg gerne vil lave mit billede lidt større end 4 plader i alt. Tror måske 8 plader i alt. Skal jeg så købe 4 ekstra plader, eller kan jeg nøjes med de 4 der følger med i startkittet, og så bare lave 4 plader, og så rykke pladerne og lave de 4 næste? Håber det giver lidt mere mening. Det er lidt svært at forklare, når jeg ikke lige har helt har bestemt mig for, hvordan det præcis skal være

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Karla skriver:

Altså mente bare, om du har købt, så du har 12 plader?

Det er fordi jeg gerne vil lave mit billede lidt større end 4 plader i alt. Tror måske 8 plader i alt. Skal jeg så købe 4 ekstra plader, eller kan jeg nøjes med de 4 der følger med i startkittet, og så bare lave 4 plader, og så rykke pladerne og lave de 4 næste? Håber det giver lidt mere mening. Det er lidt svært at forklare, når jeg ikke lige har helt har bestemt mig for, hvordan det præcis skal være

Nåhh

Jeg har brugt 16 plader. Og har købt 12 ved siden af.

Ellers tror jeg ikke du kan få det op på bagpladen jo. Der skal der jo klisterark på og så direkte på bagplade.

Anmeld

24. september 2012

Sphynxlover

Kvaliteten bliver SÅ meget bedre jo større billedet er

Selv har jeg planer om et lign der løber op i små 1000 kr  men fed julegave til bedsteforældre f.eks  og så er det rigtig hyggeligt at lave på en kold og regnfuld efterårsdag.. lidt ligesom at strikke

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Sphynxlover skriver:

Selv har jeg planer om et lign der løber op i små 1000 kr  men fed julegave til bedsteforældre f.eks  og så er det rigtig hyggeligt at lave på en kold og regnfuld efterårsdag.. lidt ligesom at strikke

Mit blir også lidt en dyr fornøjelse - har brugt 16 plader 

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Sphynxlover skriver:

Har du dine i ramme?

Anmeld

24. september 2012

Karla

camillakrath skriver:

Nåhh

Jeg har brugt 16 plader. Og har købt 12 ved siden af.

Ellers tror jeg ikke du kan få det op på bagpladen jo. Der skal der jo klisterark på og så direkte på bagplade.

Okay, tak

Men skal man så også købe en større bagplade eller hvordan?
altså hvis jeg skal lave et med 8 plader, skal jeg købe 4 ekstra plader og nogle ekstra ark med det lim, men hvad med bagpladen, kan den købes større ?

Anmeld

24. september 2012

Sakris

Jeg ville bruge en svæveramme, som man bruger til canvas/lærreder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.