photopearls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Sphynxlover

camillakrath skriver:

Har du dine i ramme?

Nu har jeg endnu kun lavet 2 stk af 4 plader og nej de er ikke rammet ind, men vil også gerne ha mit store rammet ind når jeg engang får det lavet men ja blir nok svært at finde en ramme der passer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Sphynxlover

camillakrath skriver:

Mit blir også lidt en dyr fornøjelse - har brugt 16 plader 

Ja så er det ikke længere billigt men super fede bliver de i den størrelse

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Sakris skriver:

Jeg ville bruge en svæveramme, som man bruger til canvas/lærreder!

Nåhh ja .. Det må vist blive det flotteste! Tusind tak

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

Karla skriver:

Okay, tak

Men skal man så også købe en større bagplade eller hvordan?
altså hvis jeg skal lave et med 8 plader, skal jeg købe 4 ekstra plader og nogle ekstra ark med det lim, men hvad med bagpladen, kan den købes større ?

Præcis.

Nej, det har jeg i hvert fald ikke set.

Har sat svigerfar på opgaven, med at skære en plade ud, der passer til mit billede

Anmeld

6. oktober 2012

louisevl

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Mega flot billed

Du kan sagtens putte det i en ramme med glas. Har jeg gjort med det jeg har lavet engang. Du skal bare bruge en af de der gamle slags rammer, hvor man ligesom drejer fx. 4 metal tingester bagpå for at billedet kommer til at sidde fast...Ved ikke om du ved hvad jeg mener

Men de rammer er nemlig lidt dybe...

Anmeld

6. oktober 2012

debbie19

jeg laver det meget men mit største billed er 6 plader mit program kan ikke tage flere ?? hvordan gør du 

min kommer i en svæveramme eller alm glasrammer

Anmeld

6. oktober 2012

MIWULA

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Jeg laver det også mener man kan købe en ramme der er til det ellers klister man det på en træplade man også kan købe til..

Anmeld

6. oktober 2012

Guldet

wow hvor er det flot

Anmeld

26. december 2012

Janni.

Må vi ikke se det endelig resultat? 

Anmeld

4. april 2013

MathildeBie

Jeg har brug for hjælp fra nogle som er erfaren med photo pearls! Det lyder det som om du er, så jeg håber at du kan besvare mit spørgsmål .

Jeg har selv lige købt et start sæt med photopearls og har siddet og leget med programmet på computeren. Men jeg syntes at ligeså snart jeg har valgt mit billed og hvilke farve perler man bruger og billedet ændrer sig til hvordan det ser ud med perler, så er der ikke nogle af mine billeder forestiller. Er det kun på computeren det ser sådan ud? Kan man se det ligeså snart man printer det ud eller får lavet det på perlepladerne, eller er det mit program/billeder der er noget galt med? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.