photopearls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.961 visninger
37 svar
3 synes godt om
24. september 2012

camillakrath

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Hej piger,

er der nogen af jer der laver photopearls? Er snart færdig med et af min søn på 1,2 m x 1,2 m.

Jeg ANER bare ikke hvordan jeg skal få det i ramme! Altså ved godt det der med klisterarkene osv, men jeg kan jo ikke putte billedet i alm. ramme bagefter, fordi perlerne jo fylder? Hvis i forstår

Hvad gør i?

woooow hvor er det bare flot :O hvordan laver man sådan nogle hvis jeg må spørge ? 

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

MissTas skriver:

woooow hvor er det bare flot :O hvordan laver man sådan nogle hvis jeg må spørge ? 

Tusind tak

Det er et program man kan købe i fx panduro hobby. Det kan lave dine egne billeder om til perlemønstre.

Man køber så sådan et startkit med perler, plader, klisterark osv. Og så er det bare at gå i krig

Anmeld

24. september 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Tusind tak

Det er et program man kan købe i fx panduro hobby. Det kan lave dine egne billeder om til perlemønstre.

Man køber så sådan et startkit med perler, plader, klisterark osv. Og så er det bare at gå i krig

er det dyrt ? det må jeg da bare prøve

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

MissTas skriver:

er det dyrt ? det må jeg da bare prøve

Ikke meget dyrere end andre hobbyer

Det store startkit koster vist 399, og der får man 30 forskellige farver, og 4 plader

Det er i hvert fald en god ide til at prøve at starte med

Anmeld

24. september 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Hej piger,

Hvad gør i?

skal man så stryge det bagefter, eller hvordan får man det til at hænge sammen så ikke det går i stykker ? tror jeg vil ind og bestille på panduros hjemmeside

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

MissTas skriver:

skal man så stryge det bagefter, eller hvordan får man det til at hænge sammen så ikke det går i stykker ? tror jeg vil ind og bestille på panduros hjemmeside

Du må ikke stryge dem

Der følger klisterark med til pladerne.

Når du er færdig med dem alle, putter du klisterark på en efter en, og sætter din bagplade på

Anmeld

24. september 2012

MissTas

camillakrath skriver:

Du må ikke stryge dem

Der følger klisterark med til pladerne.

Når du er færdig med dem alle, putter du klisterark på en efter en, og sætter din bagplade på

okay følger bagplade også med ? eller er det bare et karton man køber eller hvordan ?

Anmeld

24. september 2012

camillakrath

MissTas skriver:

okay følger bagplade også med ? eller er det bare et karton man køber eller hvordan ?

Jamen der følger bagplade med der passer til 4 plader.

Men ellers skal du selv sørge for bagplade

Anmeld

24. september 2012

Frk.S

Ej, hvor fint. Hold da op, du går til den.

Jeg er også kommet i gang med det. Men jeg er bare i gang med at lave et hvor jeg bruger 4 plader.
Jeg er ikke færdig med det, så jeg kan ikke lige svare på hvad man så skal gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.