Hindeløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

MMOGM

Ditte. skriver:

Det hjalp ikke ved mig. Jeg var 41+5 da jeg fik den og jeg fødte først 42+2 efter 3 dages igangsættelse

Øv, det er godt nok længe at gå over tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

for dig! Ventetiden er ulidelig når man først har ramt terminen

Nej jeg blev sendt hjem, var så til tjek kl 22 og var der 7-8 cm åben.. Stadig uden vilde smerter Der blev jeg overført til fødegangen og 6 timer senere var hun født

Mange tak, håber også der sker noget snart 

Hold da op, det må jeg nok sige, det er vildt! 

Det gik alligevel rimelig stærkt, og især når du var 1 gangs fødende! 

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Mange tak, håber også der sker noget snart 

Hold da op, det må jeg nok sige, det er vildt! 

Det gik alligevel rimelig stærkt, og især når du var 1 gangs fødende! 

Jah jeg klager ik Og Ida er endda født som stjernekigger uden nogen form for smertelindring (Pral pral ) og minimal bristning Jeg imponerede alle på fødegangen i Holbæk den dag

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

Jah jeg klager ik Og Ida er endda født som stjernekigger uden nogen form for smertelindring (Pral pral ) og minimal bristning Jeg imponerede alle på fødegangen i Holbæk den dag

Ja hold da op en prale besked!  hihi

Det må være fedt at overraske sådan 

Håber heller ikke jeg får brug for smertelindring osv. Ja, håber lidt på en fødsel som dig! haha 

Selvom det nok desværre er de færreste der får sådan en god oplevelse! 

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Ja hold da op en prale besked!  hihi

Det må være fedt at overraske sådan 

Håber heller ikke jeg får brug for smertelindring osv. Ja, håber lidt på en fødsel som dig! haha 

Selvom det nok desværre er de færreste der får sådan en god oplevelse! 

Jeg under alle en første fødsel som min Jeg frygter på ingen måde fremtidige fødsler og det synes jeg er enormt rart

Hvis du kan (og må) kan jeg anbefale at føde liggende på siden.. Så er der mest plads til barnet

Anmeld

24. september 2012

Hulubulu86

Jeg fik lavet hindeloesning dagen foer min termin men foedte foerst 41+1

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

Jeg under alle en første fødsel som min Jeg frygter på ingen måde fremtidige fødsler og det synes jeg er enormt rart

Hvis du kan (og må) kan jeg anbefale at føde liggende på siden.. Så er der mest plads til barnet

Mange tak for dit gode råd 

Jeg vil i hvert fald forhøre mig om det, og kan godt forstå du ikke frygter fremtidige fødsler! 

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Mange tak for dit gode råd 

Jeg vil i hvert fald forhøre mig om det, og kan godt forstå du ikke frygter fremtidige fødsler! 

Det er ikke alle steder de tillader det  Men min jm var heldisvis totalt cool og sagde jeg bare skulle gøre hvad jeg følte for, så skulle hun nok sige til hvis det var no-go det jeg havde gang i Meget afslappende! Og kæresten hjalp til med at holde det øverste ben oppe når der kom veer Han synes det var rart at han følte han gjorde en forskel og ik bare sad i hjørnet og holdte hånd

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

Det er ikke alle steder de tillader det  Men min jm var heldisvis totalt cool og sagde jeg bare skulle gøre hvad jeg følte for, så skulle hun nok sige til hvis det var no-go det jeg havde gang i Meget afslappende! Og kæresten hjalp til med at holde det øverste ben oppe når der kom veer Han synes det var rart at han følte han gjorde en forskel og ik bare sad i hjørnet og holdte hånd

Ja, det må have været en god oplevelse for din kæreste. For mændende kan ofte føle sig ubrugelige, fordi kvinderne bare har SÅ ondt at de ikke ved hvad de kan gøre eller hjælpe med, så synes det er helt fantastisk at han kunne hjælpe på den måde! 

Og cool at din jordemoder var så "large" med det! 

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Ja, det må have været en god oplevelse for din kæreste. For mændende kan ofte føle sig ubrugelige, fordi kvinderne bare har SÅ ondt at de ikke ved hvad de kan gøre eller hjælpe med, så synes det er helt fantastisk at han kunne hjælpe på den måde! 

Og cool at din jordemoder var så "large" med det! 

Hun sad på toilettet med benene oppe i vindueskarmen da jeg var i badekar og i fodenden af sengen under fødslen og snakkede roligt til mig begge steder  Med lyset dæmpet og blid musik i baggrunden.. Altså det var SÅ rart Ingen rend af mennesker på stuen, kun mig, jm, kæresten og den kommende mormor Som iøvrigt har fået 4 børn, den sidste for snart 15 år siden og hun har aldrig oplevet så behagelig en fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.