Hindeløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

Min jm så oz lidt mærkelig ud i betrækket.. Jeg var kun inde til kontrol af blodtryk, men efter at have fortalt at jeg troede slimproppen var gået dagen før, og jeg var 40+4, så ville hun da gerne lave akupunktur for at fjerne den sidste del af livmoderhalsen og lave hindeløsning så der kunne ske noget.. Det blev aldrig aktuelt med akupunktur da der jo ik var noget livmoderhals at komme efter Hun troede simpelthen ik på at jeg havde åbnet mig 5 cm uden smerter overhoved, og så som førstegangsfødende Hun måtte have en anden jm ind og mærke efter om det var hende der var helt gal på den eller hvad

Haha hvor fedt! 

Det er jo fantastisk! håber også snart jeg åbner mig, og får veer, så vores lille skat kan komme ud  er idag 40+6, så er bare så utålmodig hehe 

Kom du så direkte på FG? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MMOGM

Camillos skriver:

det er forståeligt.. hvor langt er du nu ? 

Er uge 40+6, så nu ville det altså ikke gøre noget at han kom ud  hihi

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Mikkala91 skriver:

Uhh det lyder rigtig godt! 

sikke en hurtig fødsel! Håber også noget sker her, jeg havde ingen livmoderhals tilbage, så det er jo fremskidt 

Det er jeg sikker på!! Jeg havde 1- 1.5 cm livmoderhals tilbage, og 1-2  fingre åben ... Og fødte dagen efter!!!! 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Det er jeg sikker på!! Jeg havde 1- 1.5 cm livmoderhals tilbage, og 1-2  fingre åben ... Og fødte dagen efter!!!! 

Ih er altså så spændt! 

Overvejer at gøre hovedrent igen! haha 

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Mikkala91 skriver:

Wuhu! 

Så kan jeg næsten se lys for enden af tunnellen hehe 

Håber du har ret 

Jeg var også gået 8 dage over tid!!! Så troede heller ikke men som lyn fra en klar himmel sagde det bang og  veer kom!! 

Anmeld

24. september 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Er uge 40+6, så nu ville det altså ikke gøre noget at han kom ud  hihi

forståeligt  

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Mikkala91 skriver:

Ih er altså så spændt! 

Overvejer at gøre hovedrent igen! haha 

Tá hellere og slap lidt af;-) dels så ska krop bruge hvile for at lave veer, og så skal alle dine kræfter bruges til finalen;-)) 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Tá hellere og slap lidt af;-) dels så ska krop bruge hvile for at lave veer, og så skal alle dine kræfter bruges til finalen;-)) 

Ja det er rigtigt, må hellere lige tage en slapper så 

Anmeld

24. september 2012

Ditte.

Det hjalp ikke ved mig. Jeg var 41+5 da jeg fik den og jeg fødte først 42+2 efter 3 dages igangsættelse

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Haha hvor fedt! 

Det er jo fantastisk! håber også snart jeg åbner mig, og får veer, så vores lille skat kan komme ud  er idag 40+6, så er bare så utålmodig hehe 

Kom du så direkte på FG? 

for dig! Ventetiden er ulidelig når man først har ramt terminen

Nej jeg blev sendt hjem, var så til tjek kl 22 og var der 7-8 cm åben.. Stadig uden vilde smerter Der blev jeg overført til fødegangen og 6 timer senere var hun født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.