Hindeløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.113 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. september 2012

MMOGM

Hejsa 

Er der nogen af jer der har fået lavet en hindeløsning? 

Gik der noget igang da i havde fået den lavet? 

Jeg har lige fået lavet en, og kan mærke det spænder lidt i maven, men hun sagde at ved nogen kunne det sætte noget igang, og ved nogen ville det bare gå i sig selv igen.

I må gerne give jeres historie hvis i vil 

Mange tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Frk. Himmelblå

Mikkala91 skriver:

Hejsa 

Jeg har lige fået lavet en, og kan mærke det spænder lidt i maven, men hun sagde at ved nogen kunne det sætte noget igang, og ved nogen ville det bare gå i sig selv igen.

Mange tak.

Jeg fik lavet en. Det gjorde lidt ondt synes jeg...

Og der skete ikke en dyt efterfølgende. Jo, plukkeveer, men dem havde jeg en mas i forvejen! 

og

for at kommer til at give rigtige veer hos dig.

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Hejsa 

Mange tak.

Jeg var 5 cm åben da jeg fik lavet min.. Fik veer et par timer efter og ca. 12 timer senere havde jeg født

Anmeld

24. september 2012

MissTas

Mikkala91 skriver:

Hejsa 

Mange tak.

jeg fik lavet hindeløsning to gange med Annastacia og begge gange uden der skete en dyt bortset fra jeg fik blødning.. såå

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg fik lavet en. Det gjorde lidt ondt synes jeg...

Og der skete ikke en dyt efterfølgende. Jo, plukkeveer, men dem havde jeg en mas i forvejen! 

og

for at kommer til at give rigtige veer hos dig.

Øv, sagde hun noget om at du var åben eller noget da hun lavede den på dig? 

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Hej Hej :-) jeg fik hindeløsning tirsdag d 31/7... Havde plukkeveer hele tirsdag som gik i sig selv igen tirsdag aften!! Onsdag d 1/8 om morgenen var der intet!! Gik i seng og tog en pakke små kager med, for at se ol ( der var kl 8.00) kl 8.15 fik jeg små veer... Gik hurtig i bad, og fik lidt tegn blødning.. Ringede til kæresten at han godt måtte smutte hjem fra job... Var ikke i tvivl om det gik i gang... Ringede til fg, og fik lov at komme til tjek kl 9.00;-) Der var jeg 3-4 cm åben.. Fik kørt kurve og jo der kom små gode veer.. Kom over på fg og fik en føde stue Da kl var 10.30.... Ind kom den sødeste unge jdm... Vi faldt bare så godt i spænd!!!! Brugte kun vejr trækning sugede kraftigt ind gennem næsen og pustede ud gennem munden når veerne kom;-) Kl 12.58 fik jeg presse veer, og 8 min senere kl 13.06 blev sønnemand født  4035 g og 55 cm så jo på mig virkede det, selvom jeg troede at det var stoppet igen!!! Rigtig god arb lyst og god fødsel Giv drn gazzzz 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Team Putte skriver:

Jeg var 5 cm åben da jeg fik lavet min.. Fik veer et par timer efter og ca. 12 timer senere havde jeg født

Uha, det var også meget du var åben 

Jeg havde ikke mere livmoderhals tilbage, men hun sagde ikke at jeg var åben på den måde  men hun kunne godt få 2 finger op og kører rundt i livmoderhalsen, så håber også snart der sker noget her! 

Anmeld

24. september 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Hej Hej :-) jeg fik hindeløsning tirsdag d 31/7... Havde plukkeveer hele tirsdag som gik i sig selv igen tirsdag aften!! Onsdag d 1/8 om morgenen var der intet!! Gik i seng og tog en pakke små kager med, for at se ol ( der var kl 8.00) kl 8.15 fik jeg små veer... Gik hurtig i bad, og fik lidt tegn blødning.. Ringede til kæresten at han godt måtte smutte hjem fra job... Var ikke i tvivl om det gik i gang... Ringede til fg, og fik lov at komme til tjek kl 9.00;-) Der var jeg 3-4 cm åben.. Fik kørt kurve og jo der kom små gode veer.. Kom over på fg og fik en føde stue Da kl var 10.30.... Ind kom den sødeste unge jdm... Vi faldt bare så godt i spænd!!!! Brugte kun vejr trækning sugede kraftigt ind gennem næsen og pustede ud gennem munden når veerne kom;-) Kl 12.58 fik jeg presse veer, og 8 min senere kl 13.06 blev sønnemand født  4035 g og 55 cm så jo på mig virkede det, selvom jeg troede at det var stoppet igen!!! Rigtig god arb lyst og god fødsel Giv drn gazzzz 

Jeg var i øvrigt 1-2 fingre åben tirsdag... Så fik tid til at tá vandet om fredagen, nåede jeg dog ikke;-) 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

MissTas skriver:

jeg fik lavet hindeløsning to gange med Annastacia og begge gange uden der skete en dyt bortset fra jeg fik blødning.. såå

Øv 

Håber der sker lidt her, for jeg gider ikke gå til på søndag, hvor jeg har fået tid til igangsættelse hihi 

Anmeld

24. september 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Hejsa 

Mange tak.

Altså søde! har du ikke født endnu 

Kan du så se at komme igang med at presse glæder mig til at se din guldklump...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.