Hindeløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Frk. Himmelblå

Mikkala91 skriver:

Øv, sagde hun noget om at du var åben eller noget da hun lavede den på dig? 

Det var ganske lidt. Mener, det var 1-2 cm...

OG 

pust, pust, puuuuster vestøv afsted!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

MissTas

Mikkala91 skriver:

Øv 

Håber der sker lidt her, for jeg gider ikke gå til på søndag, hvor jeg har fået tid til igangsættelse hihi 

hehe.. kan jeg godt forstå krydser for at der sker noget inden

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Mikkala91 skriver:

Uha, det var også meget du var åben 

Jeg havde ikke mere livmoderhals tilbage, men hun sagde ikke at jeg var åben på den måde  men hun kunne godt få 2 finger op og kører rundt i livmoderhalsen, så håber også snart der sker noget her! 

Når du ikke havde livmoderhals tilbage, og hun kunne køre rundt med 2 fingre, så tror jeg du føder indenfor et døgn;-) 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Hej Hej :-) jeg fik hindeløsning tirsdag d 31/7... Havde plukkeveer hele tirsdag som gik i sig selv igen tirsdag aften!! Onsdag d 1/8 om morgenen var der intet!! Gik i seng og tog en pakke små kager med, for at se ol ( der var kl 8.00) kl 8.15 fik jeg små veer... Gik hurtig i bad, og fik lidt tegn blødning.. Ringede til kæresten at han godt måtte smutte hjem fra job... Var ikke i tvivl om det gik i gang... Ringede til fg, og fik lov at komme til tjek kl 9.00;-) Der var jeg 3-4 cm åben.. Fik kørt kurve og jo der kom små gode veer.. Kom over på fg og fik en føde stue Da kl var 10.30.... Ind kom den sødeste unge jdm... Vi faldt bare så godt i spænd!!!! Brugte kun vejr trækning sugede kraftigt ind gennem næsen og pustede ud gennem munden når veerne kom;-) Kl 12.58 fik jeg presse veer, og 8 min senere kl 13.06 blev sønnemand født  4035 g og 55 cm så jo på mig virkede det, selvom jeg troede at det var stoppet igen!!! Rigtig god arb lyst og god fødsel Giv drn gazzzz 

Uhh det lyder rigtig godt! 

sikke en hurtig fødsel! Håber også noget sker her, jeg havde ingen livmoderhals tilbage, så det er jo fremskidt 

Anmeld

24. september 2012

Team Putte

Mikkala91 skriver:

Uha, det var også meget du var åben 

Jeg havde ikke mere livmoderhals tilbage, men hun sagde ikke at jeg var åben på den måde  men hun kunne godt få 2 finger op og kører rundt i livmoderhalsen, så håber også snart der sker noget her! 

Min jm så oz lidt mærkelig ud i betrækket.. Jeg var kun inde til kontrol af blodtryk, men efter at have fortalt at jeg troede slimproppen var gået dagen før, og jeg var 40+4, så ville hun da gerne lave akupunktur for at fjerne den sidste del af livmoderhalsen og lave hindeløsning så der kunne ske noget.. Det blev aldrig aktuelt med akupunktur da der jo ik var noget livmoderhals at komme efter Hun troede simpelthen ik på at jeg havde åbnet mig 5 cm uden smerter overhoved, og så som førstegangsfødende Hun måtte have en anden jm ind og mærke efter om det var hende der var helt gal på den eller hvad

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Camillos skriver:

Altså søde! har du ikke født endnu 

Kan du så se at komme igang med at presse glæder mig til at se din guldklump...

Nej, han er groet fast derinde hihi 

hihi, jeg kan heller ikke vente mere! er så spændt på at se om dette hjælper! 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

Frk. Himmelblå skriver:

Det var ganske lidt. Mener, det var 1-2 cm...

OG 

pust, pust, puuuuster vestøv afsted!

når okay, håber der sker lidt her hihi 

Mange tak  ser frem til at modtage lidt i løbet af dagen/natten 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

MissTas skriver:

hehe.. kan jeg godt forstå krydser for at der sker noget inden

Mange tak 

Anmeld

24. september 2012

Camillos

Mikkala91 skriver:

Nej, han er groet fast derinde hihi 

hihi, jeg kan heller ikke vente mere! er så spændt på at se om dette hjælper! 

det er forståeligt.. hvor langt er du nu ? 

Anmeld

24. september 2012

MMOGM

babymus77 skriver:

Når du ikke havde livmoderhals tilbage, og hun kunne køre rundt med 2 fingre, så tror jeg du føder indenfor et døgn;-) 

Wuhu! 

Så kan jeg næsten se lys for enden af tunnellen hehe 

Håber du har ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.