MillesMor111010 skriver:
Idag er der 2 uger og 2 dage til termin med lillebror 
Er SÅ klar og alligevel er der stadig ikk styr på noget synes jeg .. 

Måtte en tur forbi den kære FG i weekenden pga nogle ret svære smerter i underlivet, som så viste sig at være lillemandens hovede der simpelthen bare boret sig ned .. JM lavede lige en fingerundersøgelse, og ALDRIG har jeg prøvet noget så ømt, hvilket hun ikk var helt glad for, men hun kunne lige mærke et hoved der sad fint fast.. Fik også kørt en CTG mens vi nu lige var der, og den viste at han var meget stille!! Men det har så sandelig ændret sig nu!! Lå 2½ time i nat og måtte vende og dreje mig fordi der var en bebs der bestemt ikk lige ville sove
Men fik et dejligt svar med hjem fra FG der hed at det handler bare om tid nu, for han er klar til at komme til verden ..
så vente vente vente ..
Har konstant murren og "ondt" i maven, og føler at jeg render rundt med en bold mellem benene ..
og glæder mig egentlig bare til det hele er overstået 

ville ikk noget med det her indlæg andet end bare lige dele min glæde over at vores lille mand inde i maven har det fint og at han snart kommer ud til os 

Hvor lyder det dejligt..
Ja, så er det bare med at vente, det kan godt ramme ens dårlige tålmodighed lidt.. 
Jeg mangler selv 8 dage til min termin er nået, og hvert minut føles som en dag..
Jeg håber snart der sker noget hos os begge, for ventetid er det værste..
Anmeld