Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag er der 2 uger og 2 dage til termin med lillebror Er SÅ klar og alligevel er der stadig ikk styr på noget synes jeg ..
Måtte en tur forbi den kære FG i weekenden pga nogle ret svære smerter i underlivet, som så viste sig at være lillemandens hovede der simpelthen bare boret sig ned .. JM lavede lige en fingerundersøgelse, og ALDRIG har jeg prøvet noget så ømt, hvilket hun ikk var helt glad for, men hun kunne lige mærke et hoved der sad fint fast.. Fik også kørt en CTG mens vi nu lige var der, og den viste at han var meget stille!! Men det har så sandelig ændret sig nu!! Lå 2½ time i nat og måtte vende og dreje mig fordi der var en bebs der bestemt ikk lige ville sove Men fik et dejligt svar med hjem fra FG der hed at det handler bare om tid nu, for han er klar til at komme til verden .. så vente vente vente ..
Har konstant murren og "ondt" i maven, og føler at jeg render rundt med en bold mellem benene .. og glæder mig egentlig bare til det hele er overstået ville ikk noget med det her indlæg andet end bare lige dele min glæde over at vores lille mand inde i maven har det fint og at han snart kommer ud til os
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillesMor111010 skriver: Idag er der 2 uger og 2 dage til termin med lillebror Er SÅ klar og alligevel er der stadig ikk styr på noget synes jeg .. Måtte en tur forbi den kære FG i weekenden pga nogle ret svære smerter i underlivet, som så viste sig at være lillemandens hovede der simpelthen bare boret sig ned .. JM lavede lige en fingerundersøgelse, og ALDRIG har jeg prøvet noget så ømt, hvilket hun ikk var helt glad for, men hun kunne lige mærke et hoved der sad fint fast.. Fik også kørt en CTG mens vi nu lige var der, og den viste at han var meget stille!! Men det har så sandelig ændret sig nu!! Lå 2½ time i nat og måtte vende og dreje mig fordi der var en bebs der bestemt ikk lige ville sove Men fik et dejligt svar med hjem fra FG der hed at det handler bare om tid nu, for han er klar til at komme til verden .. så vente vente vente .. Har konstant murren og "ondt" i maven, og føler at jeg render rundt med en bold mellem benene .. og glæder mig egentlig bare til det hele er overstået ville ikk noget med det her indlæg andet end bare lige dele min glæde over at vores lille mand inde i maven har det fint og at han snart kommer ud til os
Det bliver da bare så fantastisk at få ham ud i dine arme Århhh... ...
og ja det er dejligt at vide de er klar til at komme ud når de kommer
Det kunne godt tyde på der var noget under opsejling...
her er der 3 uger og 3 dage til termin.. og 3 dage til sidste milepæl 37+0.. glæder mig også sindssygt..
Ja der er ik andet at gøre end at vente, heldigvis ku det da godt lyde til at han snart kommer! Vh stine
Camillos skriver: Det bliver da bare så fantastisk at få ham ud i dine arme Århhh... ... og ja det er dejligt at vide de er klar til at komme ud når de kommer Det kunne godt tyde på der var noget under opsejling... her er der 3 uger og 3 dage til termin.. og 3 dage til sidste milepæl 37+0.. glæder mig også sindssygt..
Det er altså spændende nu
Håber lidt at det kan ske i denne uge For oooooorker ikk at vente mere nu
StineW79 skriver: Ja der er ik andet at gøre end at vente, heldigvis ku det da godt lyde til at han snart kommer! Vh stine
Nej, men det er også bare nu at tiden går langsomt
Men man kan håbe at han er ved at være klar parat til at komme ud og hilse på os
MillesMor111010 skriver: Nej, men det er også bare nu at tiden går langsomt Men man kan håbe at han er ved at være klar parat til at komme ud og hilse på os
Det er skægt for jeg syntes den sidste mdr bare fløj afsted og lige pludselig sku jeg bare føde. Og der er bare så mange ting man lige ska ha styr på inden babyen kommer. Vaske alt tøjet, pakke tasken til hospitalet osv. Se de sidste nye film i biografen, fordi der bare kommer til at gå længe inden man ka det igen. Og pludselig er baby der JAYY! Vh stine
StineW79 skriver: Det er skægt for jeg syntes den sidste mdr bare fløj afsted og lige pludselig sku jeg bare føde. Og der er bare så mange ting man lige ska ha styr på inden babyen kommer. Vaske alt tøjet, pakke tasken til hospitalet osv. Se de sidste nye film i biografen, fordi der bare kommer til at gå længe inden man ka det igen. Og pludselig er baby der JAYY! Vh stine
Her er tøj og sengetøj vasket, manden og jeg havde forældre weekend denne weekend (den ene aften var på FG, men vi var der da sammen) tremmesengen er rykket ind i soveværelset, kørsel til sygehuset er også arrangeret .. Så det hele er så godt som klar -men der er garanteret 1 eller 10 ting der mangler når han først er kommet
MillesMor111010 skriver: Her er tøj og sengetøj vasket, manden og jeg havde forældre weekend denne weekend (den ene aften var på FG, men vi var der da sammen) tremmesengen er rykket ind i soveværelset, kørsel til sygehuset er også arrangeret .. Så det hele er så godt som klar -men der er garanteret 1 eller 10 ting der mangler når han først er kommet
Ja en date på fg er da ik at undervuder Det lyder da til i har fint styr på det. Så kom så baby!! Vh stine
StineW79 skriver: Ja en date på fg er da ik at undervuder Det lyder da til i har fint styr på det. Så kom så baby!! Vh stine
Nej, det er altid så hyggeligt på sådan en FG
Men vi har godt nok også strukket den i lang tid med at blive klar I forhold til hva vi gjorde med vores første, der var ALT klar 2 mdr før Hehe ..
Kom så ud lille bebs
MillesMor111010 skriver: Det er altså spændende nu Håber lidt at det kan ske i denne uge For oooooorker ikk at vente mere nu
hehe det forstår jeg godt .. er tasken til sygehuset pakket og alle tingene til bebsen klar derhjemme ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128