2 uger og 2 dage tilbage ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

hehe det forstår jeg godt .. er tasken til sygehuset pakket og alle tingene til bebsen  klar derhjemme ?  

Tasken er pakket med det der nu skal med, og værelset er klar, tremmesengen i soveværelset, og barnevognen tjekket for diverse ting og vasket af  Så ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Tasken er pakket med det der nu skal med, og værelset er klar, tremmesengen i soveværelset, og barnevognen tjekket for diverse ting og vasket af  Så ja!

Det lyder godt.. .. 

Har forsøgt at pakke min taske idag.. men vandrejournalen kan jo først komme i til allersidst, med alle de jordmoder konsultationer man har her til sidst.. 

Jeg har pakket lidt tøj til mig og så babypigen..  ammeindlæg og bind.. .. 

Overvejer at købe lidt slik og godter at putte i tasken  også ... 

må jeg spørge hvad du tager med? 

Anmeld

24. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Det lyder godt.. .. 

Har forsøgt at pakke min taske idag.. men vandrejournalen kan jo først komme i til allersidst, med alle de jordmoder konsultationer man har her til sidst.. 

Jeg har pakket lidt tøj til mig og så babypigen..  ammeindlæg og bind.. .. 

Overvejer at købe lidt slik og godter at putte i tasken  også ... 

må jeg spørge hvad du tager med? 

Min vandrejournal har sin faste plads lige ved tasken, så den bare lige kan smides i .. Har 1 JM konsultation tilbage før termin, men er også 2. barn jeg skal have 

Her er der lidt tøj til lillebror, og lige noget afslappende til mig .. Der er købt en pose vingummier, idet at jeg sidste gang godt lige kunne have brugt det  bind ved jeg at de har på sygehuset og det samme med bleer så det er der ikke i  

Havde slet ikk tænkt på egentlig at tage ammeindlæg med, men dem havde jeg heller ikk rigtig brug for sidste gang ? Men de fylder jo ikk så meget så kunne da godt være man lige skulle smide sådanne stykker i

Anmeld

24. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Min vandrejournal har sin faste plads lige ved tasken, så den bare lige kan smides i .. Har 1 JM konsultation tilbage før termin, men er også 2. barn jeg skal have 

Her er der lidt tøj til lillebror, og lige noget afslappende til mig .. Der er købt en pose vingummier, idet at jeg sidste gang godt lige kunne have brugt det  bind ved jeg at de har på sygehuset og det samme med bleer så det er der ikke i  

Havde slet ikk tænkt på egentlig at tage ammeindlæg med, men dem havde jeg heller ikk rigtig brug for sidste gang ? Men de fylder jo ikk så meget så kunne da godt være man lige skulle smide sådanne stykker i

Okay tak for svar.. .. Det er bare fordi når jeg kigger på de der lister rundt omkring på nettet.. er det Cd'er, musik afspillere, computere, diverse amme bh'er, frugt, sutsko, morgenkåbe, bryst creme Osv ..  

synes det virker vildt overdrevet.. .. altså kamera har vi begge heldigvis i vores telefoner.. .. 

Anmeld

24. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Okay tak for svar.. .. Det er bare fordi når jeg kigger på de der lister rundt omkring på nettet.. er det Cd'er, musik afspillere, computere, diverse amme bh'er, frugt, sutsko, morgenkåbe, bryst creme Osv ..  

synes det virker vildt overdrevet.. .. altså kamera har vi begge heldigvis i vores telefoner.. .. 

Kameraet har vi også sat frem, men man får jo sygehus tøj på, og kan huske fra sidst at jeg var bare på fødestuen og havde bestemt ikk brug for hver morgenkåbe eller sutsko ..  (kan så heller ikk holde ud at have sutsko på i længere tid) .. (skal også have min hårbørste med, men den pakker jeg altså ikk endnu &nbsp

Anmeld

24. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Kameraet har vi også sat frem, men man får jo sygehus tøj på, og kan huske fra sidst at jeg var bare på fødestuen og havde bestemt ikk brug for hver morgenkåbe eller sutsko ..  (kan så heller ikk holde ud at have sutsko på i længere tid) .. (skal også have min hårbørste med, men den pakker jeg altså ikk endnu &nbsp

Nej Okay .. men det  var rart jeg lige kunne spørge.. der er som sagt nok heller ikke så lang tid til det er min tur 

Anmeld

24. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Nej Okay .. men det  var rart jeg lige kunne spørge.. der er som sagt nok heller ikke så lang tid til det er min tur 

Det er altid dejligt at vide sådan ca hvad man skal have med  

Nej der er ikk længe til  

Anmeld

24. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Det er altid dejligt at vide sådan ca hvad man skal have med  

Nej der er ikk længe til  

Nemlig

Anmeld

24. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

Nemlig

Det er SÅ spændende  Man ved det kan være når som helst nu

Anmeld

24. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Det er SÅ spændende  Man ved det kan være når som helst nu

.. Ja også lidt nervepirrende.. hvor er man lige henne når vandet går osv? ..  nu er det min første så jeg er godt nok begyndt at blive nervøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.