Jeg vil ikk træmpe på dig på nogen måde .. Men jeg synes måske kræve er et forkert ord valg .. Jeg er udemærket klar over man kan side MEGET hårdt i det , vi er selv inklusiv dem som gør det ...
Men vi har 2500 kr om måneden til mad bleer fornøjelser gaver osv .. Det er ingen dans på roser .. men vi formår at klare den ,
Jeg vil anbefale jer i ikke giver gaver i år til voksne men kun børn , sådan er det blevet i vores familie, for vi har ikke pengene til det , og jeg priotere at mine børn får en dejlig og glad december og juleaften , det er trods alt deres dag ..
udover det så er jeg gravid nu med termin i oktober , vores plan er at det kun er den store der får kalendergaver i år, da den lille kun vil være ja 1 måned .. Planen er at han skal have for en 20 kr om dagen , i form af en lille ting ..
Jeg tænker i behøver jo ikk købe gaver til hende hver dag, hvorfor ikk bare om søndagen så ??
En madpakke kan laves billigt , handle på tilbud i rema netto fakta og lidl evt ..
Et juletræ kan fås for 100 kr , min kæreste købte et for 2 år siden til mig da jeg var høj gravid , mit eneste ønske var bare at få en juletræ og jeg fik det , det var lille men nøj hvor var det hyggeligt ..
Lig evt 20 kr til side om ugen fra nu af , kan i ikk det ?? så har i lidt flere penge i december ..
Jeg er sikker på i får en dejlig december alligevel , i skal bare lige forene jer med at i har en lille pige og så finde ud af at priotere det .. I kan købe morgenmads produkter til 18 kr i lidt det må da holde i 14 dage kun med en pige på 5 år ..
Anmeld