I morgen er det slut. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Skifreaken

Åhh hvor forfærdeligt!! Føler med dig og nu må lykken snart vende for jer!!

herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkZier

24. september 2012

LMX

Tænker på jer.

Stort  og et håb om at det ikke bliver for slem en omgang.

'er for at du bliver hurtigt gravid igen med et sundt barn.

Anmeld

24. september 2012

smokin

Sikke et trist indlæg - håber du kommer dig over tabet 

Anmeld

24. september 2012

LilleLene

Findusinde skriver:

Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13
Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-(
Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret.

Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.

Anmeld

24. september 2012

babymus77

Stort kram fra mig!!!håber du er så ok som man nu kan være!! Tanker herfra 

Anmeld

24. september 2012

Muhmi

Findusinde skriver:

Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13
Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-(
Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret.

Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.

Anmeld

24. september 2012

Lone Jakobsen

24. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Findusinde skriver:

Øv. En kæmpe krammer herfra.

Kan godt forstå jeres beslutning, selvom det er svært. Mon ikke der kommer en lille perfekt baby til jer igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.