Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sender lige et klem herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha.. Hvor må det være hårdt for Jer..
Kære ven dog.Alle mine varmeste tanker går til jer, og jeg tænder et lys for jer.
Jeg håber og ønsker at I snart får en ny chance og at jeres lille stjerne får en ny chance i en sund krop.
1000 kærlige hilsenerKærligstSussie
Åh hvor er det synd for jer
Håber det bedste for jer fremover..
Findusinde skriver: Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-( Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret. Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.
Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-( Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret. Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.
Tanker herfra!
Varme tanker og knus til jer i den svære tid....
Det gør mig utrolig ondt. Kan godt forstå jeres beslutning, og selvom du siger i er afklaret med det, må det alligevel være uendeligt hårdt.
Må jeg spørge hvad det er for en kromosomfejl fostret har?
det gør mig ondt
Findusinde skriver:Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-( Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret. Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.
Faith skriver: Det gør mig utrolig ondt. Kan godt forstå jeres beslutning, og selvom du siger i er afklaret med det, må det alligevel være uendeligt hårdt. Må jeg spørge hvad det er for en kromosomfejl fostret har?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128