I morgen er det slut. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
38 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Findusinde

Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13
Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-(
Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret.

Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Frk-Lotusblomst

Findusinde skriver:

Det er mig der er bag debatterne med dårlige tal til nakkefolds scanning. fik 1:13
Fik efterfølgende en moderkagebiopsi og det viser sig at fostret har kromosom fejl. Vi har derfor valgt at få det fjernet. Så i går tog jeg den første pille, og er for alvor begyndt at få det dårligt. :-( skal så indlægges i morgen og ha stik pille, så er det slut. :-(
Vi har det røv elendigt, men er alligevel meget afklaret med vores valg. Vi havde taget beslutningen mens vi ventede på svaret.

Men må sku sige, 2012 er bare ikke vores år. I morgen er det 4 mdr siden jeg mistede min elskede søster.

Årh nej da.. Det er jeg frygtelig ked af at høre.. det er bare ikke fair..

Ønsker jer alt det bedste..

Mange knus herfra...

Anmeld

23. september 2012

Carina:-)

Det er jeg virkelig ked af at høre .

Anmeld

23. september 2012

UnderCover37

Det gør mig rigtigt ondt at I skal igennem dette, for til trods for at være afklaret med det gør det jo voldsomt ondt!

Anmeld

23. september 2012

MMOGM

Puha, får helt en klump i halsen! 

Sender dig mange 1000 varme tanker 

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Puha, det er jeg ked af at høre! 

Ved slet, slet ikke hvad jeg skal eller kan sige. Det er jo en frygt, alle der har været gravide, kan sætte sig ind i.

Anmeld

23. september 2012

Nessie

Det er jeg frygtelig ked af at høre

Der er ikke noget værre end at afslutte en graviditet som man havde glædet sig over

Anmeld

23. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Livet er sommetider uretfærdigt!!

Anmeld

23. september 2012

LouiseRH

rikkeregnbue skriver:

Livet er sommetider uretfærdigt!!

Det er jeg ked af

Anmeld

23. september 2012

Miss Church

Hvor er det forfærdeligt! Slet slet ikke retfærdigt 

Du skal have et kæmpe kram  

Jeg sender en masse positive tanker din vej! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.