Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Princesspigen skriver: så du vil os sige størrelse 50 til hjem tøj ?
så du vil os sige størrelse 50 til hjem tøj ?
Hehe, ja det vil jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: ja, men vil stadig sige str. 50 når det er til hjemturen
ja, men vil stadig sige str. 50 når det er til hjemturen
okay tak
Mor til Ella skriver: Hehe, ja det vil jeg
okay, ja det hjælper når man får alle fakta med
det er ikke sådan når dte går lidt for stærkt det jeg skriver hihi
Princesspigen skriver: okay, ja det hjælper når man får alle fakta med det er ikke sådan når dte går lidt for stærkt det jeg skriver hihi
Nok mere problemet at man glemmer hurtigt
Mor til Ella skriver: Nok mere problemet at man glemmer hurtigt
hihi ja det kan jo os ske
Princesspigen skriver: jeg har forelsket mig i denne sparkedragt, både den til pigen og den til drengen (vi ved jo ikke hvad køn jeg venter ) jeg er idag 37+2, så ikke længe til termin.. baby blev i tirsdags skønnet til ca 2700 g hos min jm.. jeg fik af vide grundet nogle blødninger at jeg måske ikke går terminen ud, men den lille ligger der da heldigvis endnu og baby værelset bliver der knoklet med men jeg er i tvivl om størrelsen af denne, for hvis jeg går i fødsel her inden for meget kort tid skal den jo nok kun være størrelse 50, men går jeg terminen ud og måske længere skal den jo nok være 56.. ? men vil jo gerne bestille den i denne uge.. hvad gør jeg ? vær søde at hjælpe de damer har aldrig købt noget af mærket fixoni før så ved ikke noget om deres størrelser..
jeg har forelsket mig i denne sparkedragt, både den til pigen og den til drengen (vi ved jo ikke hvad køn jeg venter )
jeg er idag 37+2, så ikke længe til termin..
baby blev i tirsdags skønnet til ca 2700 g hos min jm..
jeg fik af vide grundet nogle blødninger at jeg måske ikke går terminen ud, men den lille ligger der da heldigvis endnu og baby værelset bliver der knoklet med
men jeg er i tvivl om størrelsen af denne, for hvis jeg går i fødsel her inden for meget kort tid skal den jo nok kun være størrelse 50, men går jeg terminen ud og måske længere skal den jo nok være 56.. ?
men vil jo gerne bestille den i denne uge.. hvad gør jeg ?
vær søde at hjælpe de damer
har aldrig købt noget af mærket fixoni før så ved ikke noget om deres størrelser..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128