hjælp til køb af denne sparkedragt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Synes det er umuligt at sige

De skøn er altså ofte som vinden blæser, Ella var skønnet over et halv kg for lidt.....

Evt køb begge størrelser, den er jo ikke sindsyg i pris, og hvis du så ikke får 50 brugt har du er barselsgave liggende.

Ella brugte 50 i 2 dage Så jeg havde købt 56

hvor stor var din Ella ved fødslen ?

da den jo er tænkt som hjem fra hospitalat gør det ikke så meget de vokser hurtigt ud af det, vil bare godt have noget specialt til når vi skal hjem, især fordi vi ikke ved om det er en dreng eller pige, så jeg vil finde et sæt i pige farver og kæresten skal finde noget i drenge farver (er ihværtifal min plan )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

havde jeg stået i din situation så havde jeg hvert fald uden tvivl købt str. 50 .. det er lidt svært med de størrelser, men tror 56 bliver for stor.. også nu hvor jeres baby ikke er større end den er

jeg har bare hørt de sku vokse ret meget om ugen de sidste uger her, så går jeg tiden ud og måske over ja så ku det jo nå at blive en stor baby tænker jeg

Anmeld

23. september 2012

Faith

Her er den. Der er body til også.

Tænker 40 pp.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

jeg har bare hørt de sku vokse ret meget om ugen de sidste uger her, så går jeg tiden ud og måske over ja så ku det jo nå at blive en stor baby tænker jeg

tjaah, kan jeg ikke svarer på.. da jeg havde 2 uger til termin blev annastacia skønnet til 4 kg hun kom ud 40+1 og vejede 3680

Anmeld

23. september 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

hvor stor var din Ella ved fødslen ?

da den jo er tænkt som hjem fra hospitalat gør det ikke så meget de vokser hurtigt ud af det, vil bare godt have noget specialt til når vi skal hjem, især fordi vi ikke ved om det er en dreng eller pige, så jeg vil finde et sæt i pige farver og kæresten skal finde noget i drenge farver (er ihværtifal min plan )

Tror faktisk at jeg har ændret mening når det nu var hjem fra hospitalet tøj....

Ella var 50 cm og vejede 3744 og om torsdagen var hun skønnet til 3150 og fødte om søndagen. Gik en uge over tid.

Men hun var også i en 50 hjem, trods den fine kampvægt vægt

Anmeld

23. september 2012

mortilnoahogmelina

Med din historie om at du selv var lille da du blev født , ville jeg os købe 50 ..

Jeg selv har kun købt tøj i 56 , og enkelte dele i 50 da jeg ved baby kan passe det når den kommer ud , men min søn som avr 3768 og 53 lang brugte 50 i ja godt en uge , han voksede vildt stærkt , og har altid ligget lidt over gennemsnittet ..

Jeg har faktisk selv den dragt , fra min søn af , dog i 62 .. jeg var overbevist om han skulle have den på hjem fra hospitalet , men drengen svømmede i den , min han havde den på på vej hjem

Anmeld

23. september 2012

mortilnoahogmelina

Med din historie om at du selv var lille da du blev født , ville jeg os købe 50 ..

Jeg selv har kun købt tøj i 56 , og enkelte dele i 50 da jeg ved baby kan passe det når den kommer ud , men min søn som avr 3768 og 53 lang brugte 50 i ja godt en uge , han voksede vildt stærkt , og har altid ligget lidt over gennemsnittet ..

Jeg har faktisk selv den dragt , fra min søn af , dog i 62 .. jeg var overbevist om han skulle have den på hjem fra hospitalet , men drengen svømmede i den , min han havde den på på vej hjem

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

tjaah, kan jeg ikke svarer på.. da jeg havde 2 uger til termin blev annastacia skønnet til 4 kg hun kom ud 40+1 og vejede 3680

okay.. ja så er det jo svært  

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Tror faktisk at jeg har ændret mening når det nu var hjem fra hospitalet tøj....

Ella var 50 cm og vejede 3744 og om torsdagen var hun skønnet til 3150 og fødte om søndagen. Gik en uge over tid.

Men hun var også i en 50 hjem, trods den fine kampvægt vægt

så du vil os sige størrelse 50 til hjem tøj ?

Anmeld

23. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

okay.. ja så er det jo svært  

ja, men vil stadig sige str. 50 når det er til hjemturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.