hjælp til køb af denne sparkedragt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.895 visninger
30 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Princesspigen

jeg har forelsket mig i denne sparkedragt, både den til pigen og den til drengen (vi ved jo ikke hvad køn jeg venter )

jeg er idag 37+2, så ikke længe til termin..

baby blev i tirsdags skønnet til ca 2700 g hos min jm..

jeg fik af vide grundet nogle blødninger at jeg måske ikke går terminen ud, men den lille ligger der da heldigvis endnu og baby værelset bliver der knoklet med

men jeg er i tvivl om størrelsen af denne, for hvis jeg går i fødsel her inden for meget kort tid skal den jo nok kun være størrelse 50, men går jeg terminen ud og måske længere skal den jo nok være 56.. ?

men vil jo gerne bestille den i denne uge.. hvad gør jeg ?

vær søde at hjælpe de damer

har aldrig købt noget af mærket fixoni før så ved ikke noget om deres størrelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

MissTas

jeg har forelsket mig i denne sparkedragt, både den til pigen og den til drengen (vi ved jo ikke hvad køn jeg venter )

jeg fik af vide grundet nogle blødninger at jeg måske ikke går terminen ud, men den lille ligger der da heldigvis endnu og baby værelset bliver der knoklet med

men jeg er i tvivl om størrelsen af denne, for hvis jeg går i fødsel her inden for meget kort tid skal den jo nok kun være størrelse 50, men går jeg terminen ud og måske længere skal den jo nok være 56.. ?

har aldrig købt noget af mærket fixoni før så ved ikke noget om deres størrelser..

hvis den skal passe når baby lige er født, så ville jeg købe str. 50

Min datter Annastacia vejede 3680 ved fødslen, de målte hende til 53 cm, som jeg dog tror har været forkert, for hun brugte str. 50 de første 3 uger har dog aldrig selv købt noget fra det mærke, så ved ikke hvordan det er i størrelsen

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

hvis den skal passe når baby lige er født, så ville jeg købe str. 50

Min datter Annastacia vejede 3680 ved fødslen, de målte hende til 53 cm, som jeg dog tror har været forkert, for hun brugte str. 50 de første 3 uger har dog aldrig selv købt noget fra det mærke, så ved ikke hvordan det er i størrelsen

ville gerne bruge den som hjem dragt fra hospitalet  glemte linket før så det er sat ind under din besked nu hvis du vil e hvad jeg snakker om  

jeg har bare lagt mærke til at fx h&m er meget store størrelser i forhold til andre mærker

Anmeld

23. september 2012

Faith

Jeg har den i blå inkl. body i str. 56. Der er en elefant på. Vil sælge den billigt hvis du er interesseret.

Anmeld

23. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

ville gerne bruge den som hjem dragt fra hospitalet  glemte linket før så det er sat ind under din besked nu hvis du vil e hvad jeg snakker om  

jeg har bare lagt mærke til at fx h&m er meget store størrelser i forhold til andre mærker

hvor er den bare nuser jeg havde nu stadig købt i str. 50 hvis det er hjem fra hospitalet tøj som sagt var min datter lidt over gennemsnittet da hun blev født og hun brugte altså str. 50 generelt de første uger da hun blev født druknede hun næsten i str. 56 ..

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

Faith skriver:

Jeg har den i blå inkl. body i str. 56. Der er en elefant på. Vil sælge den billigt hvis du er interesseret.

var egentlig mest kaninen jeg ikke kan stå for

(kæresten og min bror mener det er en kanin der kommer ud )

men vil da ihværtifal gerne se et billed og måske have din pris ?

Anmeld

23. september 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

Synes det er umuligt at sige

De skøn er altså ofte som vinden blæser, Ella var skønnet over et halv kg for lidt.....

Evt køb begge størrelser, den er jo ikke sindsyg i pris, og hvis du så ikke får 50 brugt har du er barselsgave liggende.

Ella brugte 50 i 2 dage Så jeg havde købt 56

Anmeld

23. september 2012

Princesspigen

MissTas skriver:

hvor er den bare nuser jeg havde nu stadig købt i str. 50 hvis det er hjem fra hospitalet tøj som sagt var min datter lidt over gennemsnittet da hun blev født og hun brugte altså str. 50 generelt de første uger da hun blev født druknede hun næsten i str. 56 ..

okay, kunne godt være det er størrelse 50 vi er ude i så

jeg var selv ikke større end 49 cm og 2860 g, så ved jo ikke om baby følger mig og er en lille fis  og ja hvis jeg føder før tid hvilke der har været lidt tegn på så er 56 nok lidt voldsom

Anmeld

23. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

okay, kunne godt være det er størrelse 50 vi er ude i så

jeg var selv ikke større end 49 cm og 2860 g, så ved jo ikke om baby følger mig og er en lille fis  og ja hvis jeg føder før tid hvilke der har været lidt tegn på så er 56 nok lidt voldsom

havde jeg stået i din situation så havde jeg hvert fald uden tvivl købt str. 50 .. det er lidt svært med de størrelser, men tror 56 bliver for stor.. også nu hvor jeres baby ikke er større end den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.