Er der nogen der skal høre BM spille på tirsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Astrid P

birgittemarie skriver:

Hvor er I altså bare nogle humørspredere, tøse. Hold helt op, hvor jeg glæder mig til I kommer og til i det hele taget at se jer igen!

Man kan godt parkere i Mejlgade, men der er selvfølgelig ikke alverdens P-pladser... Man kan også holde henne ved Storetorv. Der plejer at være lidt bedre plads, for det er betalte pladser.

Jeg håber, du kommer med også Nadia! Men jeg kan nu godt forstå, hvis du springer over.

Og øv, det er rigtig ærgerligt, at du er alene-mor med eksamenslæsning for tiden, Astrid .

Men altså... Tina og Kalaha også! Ih, hvor jeg altså glæder mig til at se jer, alle I yndlingstøser!

Stort knus fra Birgitte

Og jeg havde endda sådan glædet mig til at høre jer, lige siden du skrev det på FB...

Pisselort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

birgittemarie

ivfmarie skriver:

Juhuu hej søde BM - der er du jo lige!!

Vi glæder os bare sååå meget til at lytte til jeres dejlige musik!

Altså kæreste ven - er det bare hårdt og trælst at være gravid igen?? Du lyder lidt busted?

Knus og pågensynskramser fra Marie

JA! Jeg er helt igennem graviditetskvæstet! Det er også derfor, at jeg skriver så uforskammet lidt til jer for tiden. Jeg går ind hver dag og læser lidt og så er jeg bare for træt til at gøre mere. Men det letter lidt efter lidt, synes jeg. Nu er jeg også snart 12 uger henne og så plejer det da at blive lidt bedre, ikke sandt?

Men hvorom alt er, så glæder jeg mig helt vildt til at se dig og Line og de andre elsklinge og det hjælper gevaldigt på humøret.

Tusind tak, fordi I kommer!

Knus og godnat fra B, som sover en 12-14 timer i døgnet for tiden...

Anmeld

25. maj 2009

ivfmarie

Juhuuu... nu er det snart!!

Linemus... jeg afventer afhentning på matriklen engang efter kl 18 - du kan jo sende en sms når du kører, så kan jeg nå at gøre mig klar.

Ps... jeg aner intet (I N T E T) om at køre i Århus by!! ... Så husk at få et par kort med!

Marie - i "glæder-sig- humør"!

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

I'M COMMING BABY!!!!

Anmeld

25. maj 2009

ivfmarie

Nadi skriver:

I'M COMMING BABY!!!!

Juhuuu!!

Fang lige Tyenen - måska kan i rulle sammen??

Feedt! Jeg glæder mig så meget til en dejlig tøseaften med lækkert musik!

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

Juhuuu!!

Fang lige Tyenen - måska kan i rulle sammen??

Feedt! Jeg glæder mig så meget til en dejlig tøseaften med lækkert musik!

Er gjort

Jeg glæder mig også kodyl meget!! Det bliver rocker fedt, og så må plejeplan være plejeplan og søvn er en by i Rusland!!

Anmeld

25. maj 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Juhuuu... nu er det snart!!

Linemus... jeg afventer afhentning på matriklen engang efter kl 18 - du kan jo sende en sms når du kører, så kan jeg nå at gøre mig klar.

Ps... jeg aner intet (I N T E T) om at køre i Århus by!! ... Så husk at få et par kort med!

Marie - i "glæder-sig- humør"!

You've got it!

Glæder mig glæder mig glæder mig glæder mig... (find selv på melodien )

Anmeld

25. maj 2009

birgittemarie

Eeeej, hvor jeg glæder mig til at se jer og hvor er jeg bare glad for, at I kommer!!! Og også I to, Tynis og Nadia! Så skal jeg sørme nok skrive på jeres hud, hvorend I ønsker det .

Jeg bliver helt rørstrømsk, fordi I er så søde at gide at tage helt til Århus og høre os.

Kæmpe snøftekrammer til jer alle sammen! Også dig søde Astrid og I andre kære tøsebørn, der gerne ville komme, men ikke kunne få det til at passe.
I er nogle englebasser.

Knus Birgitte

Anmeld

26. maj 2009

Louise mortil4

øv altsåjeg vil også med, men ungerne passer nok ikke sig selv og lige nu tror jeg det er en by i rusland at få manden til at gøre det, han har meget undt af sig selv da han har tandpine.

Anmeld

26. maj 2009

linemus

Så, nu har jeg printet 100 kort fra Krak (cirka), og overraskende nok er jeg faktisk en lille smule kendt i det område, da jeg har været på Arkitektskolen flere gange og dalret rundt i området. Så det skal nok gå

Vi ses i aften!

Hov - skulle vi reservere bord?? 

Jeg logger af for i dag - har en million ting jeg skal nå, inden vi kører sydpå i aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.