Er der nogen der skal høre BM spille på tirsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

linemus

Jamen tak, så glæder jeg mig endnu mere til at køre rundt i det ukendte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

ka li ja

ja haha det skal nok blive spændende
så lige inde på krak at der er pile på kortet så du kan se hvad vej du må kører

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Jeg overvejer at være lidt hard core og ta med alligevel og så bare nøjes med 5 timers søvn!!

Men det går sikkert ikke så kommer jeg vist til at ligne en hængt kat om onsdagen
Ej det er svært! JEG VIL RIGTIG GERNE MED.

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

Nadi skriver:

Jeg overvejer at være lidt hard core og ta med alligevel og så bare nøjes med 5 timers søvn!!

Men det går sikkert ikke så kommer jeg vist til at ligne en hængt kat om onsdagen
Ej det er svært! JEG VIL RIGTIG GERNE MED.

så skulle du ha set mig på arb lørdag efter 3 timers søvn!! jeg var kvæstet at se på.. meeeen hva faen, vi kan sove når vi blir gamle

Anmeld

24. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

så skulle du ha set mig på arb lørdag efter 3 timers søvn!! jeg var kvæstet at se på.. meeeen hva faen, vi kan sove når vi blir gamle

Uh, jeg ville nødig klippes af dig efter kun 3 timers søvn 

Nadi: Selvfølgelig kan du klare det med 5 timers søvn. Du er vel øvet - så gamle er vores børn jo heller ikke endnu. Ellers er det vel bare fint at komme i træning igen 

Anmeld

24. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

ja haha det skal nok blive spændende
så lige inde på krak at der er pile på kortet så du kan se hvad vej du må kører

Spændende hvilke omveje vi skal ud på så  Det kan være du får en sms-føljeton 

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

ka li ja skriver:

Hva laver du siden du ikke passer din seng, eller det var måske det du gjorde bare mere aktivt end normalt

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

linemus skriver:

Nadi: Selvfølgelig kan du klare det med 5 timers søvn. Du er vel øvet - så gamle er vores børn jo heller ikke endnu. Ellers er det vel bare fint at komme i træning igen 

Uhh det er fristende!

Jeg går lige i tænke-box, for nøj hvor vil jeg gerne!!

Anmeld

24. maj 2009

Lene76

I kan enten holde ved domkirken el på havnen... så har i ikke så langt at gå.
Jeg kan desværre ik komme med da jeg har aftenmøde med arb.

men go fornøjelse og ta massere af billeder

Anmeld

24. maj 2009

birgittemarie

Hvor er I altså bare nogle humørspredere, tøse. Hold helt op, hvor jeg glæder mig til I kommer og til i det hele taget at se jer igen!

Man kan godt parkere i Mejlgade, men der er selvfølgelig ikke alverdens P-pladser... Man kan også holde henne ved Storetorv. Der plejer at være lidt bedre plads, for det er betalte pladser.

Jeg håber, du kommer med også Nadia! Men jeg kan nu godt forstå, hvis du springer over.

Og øv, det er rigtig ærgerligt, at du er alene-mor med eksamenslæsning for tiden, Astrid .

Men altså... Tina og Kalaha også! Ih, hvor jeg altså glæder mig til at se jer, alle I yndlingstøser!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.