Er der nogen der skal høre BM spille på tirsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2009

Nadi

Tynen skriver:

Pssst.. Det er tirsdag og ikke fredag
Hvis jeg skal afsted kan vi evt. arragere noget kørsel?

Tastefejl  

Jamen så skal jeg lige have arrangeret noget med mutti og fatti, for Dennis skal arbejde til kl 19.15 om TIRSDAGEN  så hvis de kan ta Ollie så vil jeg rigtig gerne med.

Jeg har nemlig aftenvagt onsdag, så skal heldigvis ikke tidligt op næste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Grynt

manden min og jeg håber også meget på at komme: Det eneste der mangler er bare at mormor eller farmor kan komme og passe øglerne.  Men da de skal komme dagen efter alligevel til boller og lagkage (man har vel lov til at smaske i kalorier på sin fødselsdag) så kan de vel godt slå vejen forbi nogle timer i forvejen.

Anmeld

24. maj 2009

Nadi

Jeg har jo selvfølgelig taget fejl af ugerne, så onsdag skal jeg møde på afdelingen kl 7 så jeg kan ikke komme med på tirsdag  Jeg havde ellers fået grønt lys fra manden og det hele!!

ØV BØV! Hvornår skal I spille igen Birgitte?
Jeg MÅ bare opleve jer live.

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

jubii jeg er helt helt klar!!
hvad tid mødes vi??
og hvor?

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Ih, jeg glæder mig!!! Og øv til alle dem, der ikke kan komme.

Mødes vi ikke bare der på Gyngen? Eller er der andre forslag måske fra nogen, der er lidt mere stedkendt end mig ( dvs. >0).

Jeg håber på at komme hjemmefra omkring kl.18, og så er vi der vel engang ved 20-tiden +-.

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

ok så prøver jeg også at være der der.. men finder i ikke lige ud af på forhånd hvor i parkere, for så gør jeg det også der

Anmeld

24. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

ok så prøver jeg også at være der der.. men finder i ikke lige ud af på forhånd hvor i parkere, for så gør jeg det også der

Hvordan finder man lige ud af det på forhånd? Jeg kan ikke se p-pladser på krak...   Åh åh, håber ivf er mere kendt dernede... Vi holder vel i nærheden

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

haha ja og jeg er ikke engang klar over hvor gyngen ligger!!?

Anmeld

24. maj 2009

linemus

Mejlgade 53. Du ved, lige der hvor vejen... og på hjørnet af...

Anmeld

24. maj 2009

ka li ja

nå ok det er nede i de små gader.. de er ensrettede allsammen så det skal nok blive spændende at finde en p plads der!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.