Vægtøgning og vægttab efter graviditet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Ønskebarnet12

LSM skriver:

Jeg spiste som jeg havde lyst til under graviditeten
Spiste generelt meget og også en del usundt, havde en stor svaghed for chokolade og har det faktisk stadig

Jeg tog 20 kg på under graviditeten
Benjamin blev 2 måneder igår og mangler stadig 5 Kg men er sikker på de ryger lige så snart jeg kommer igang med at motionere igen,
Har ikke gjort noget for vægttabet, har stadig spist usundt indimellem men selvfølgelig også sundt

Det skal nu nok ryge af igen, hvis du får gang i amningen bruger man jo en masse energi på det :p

Tak for svar det holder sku modet oppe, jeg håber jeg kan nå ned på min ideal vægt inden sommeren  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

Københavnermor

Jeg tog ca. 22 kg på da jeg var gravid. Jeg havde havde tabt de 15-16 ca i løbet af meget kort tid, og havde tabt resten inden min datter fyldte 9 måneder! 

Det var mit mål! Det tog 9 måneder at tage det på derfor skulle jeg også smide det på 9 måneder! 

Nu vejer jeg 1,5 kg mindre end min startvægt da jeg blev gravid.. 

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

Nu som Moar skriver:

Jeg tog ca. 22 kg på da jeg var gravid. Jeg havde havde tabt de 15-16 ca i løbet af meget kort tid, og havde tabt resten inden min datter fyldte 9 måneder! 

Det var mit mål! Det tog 9 måneder at tage det på derfor skulle jeg også smide det på 9 måneder! 

Nu vejer jeg 1,5 kg mindre end min startvægt da jeg blev gravid.. 

Fandme flot klaret, vil gerne have smidt 30 inden sommeren :-p

Anmeld

27. september 2012

Københavnermor

Tak!  De sidste kg røg først da jeg virkelig sat ind på kosten og dyrker også meget mere motion nu! 

Jeg tillader mig at have "dårlige" dage indimellem, men jeg skal bare være ekstra hardcore søndag så, for jeg har vejedag hver mandag! 

Jeg mangler 4,4 kg for at nå mit mål!!

Jeg hepper på dig!!  You Can Do It!  

Anmeld

27. september 2012

Ønskebarnet12

Nu som Moar skriver:

Tak!  De sidste kg røg først da jeg virkelig sat ind på kosten og dyrker også meget mere motion nu! 

Jeg tillader mig at have "dårlige" dage indimellem, men jeg skal bare være ekstra hardcore søndag så, for jeg har vejedag hver mandag! 

Jeg mangler 4,4 kg for at nå mit mål!!

Jeg hepper på dig!!  You Can Do It!  

Ja hvis man vil kan man opnå det jeg hepper og krydser fingre for du når det ideal vægt og mål du har  Jeg håber jeg klare mit vægttab når jeg er ikke længere gravid

Anmeld

27. september 2012

Københavnermor

Ønskebarnet12 skriver:

Ja hvis man vil kan man opnå det jeg hepper og krydser fingre for du når det ideal vægt og mål du har  Jeg håber jeg klare mit vægttab når jeg er ikke længere gravid

Tak! 

Du skal nok klare det! 

Anmeld

27. september 2012

LSM

Ønskebarnet12 skriver:

Tak for svar det holder sku modet oppe, jeg håber jeg kan nå ned på min ideal vægt inden sommeren  

Mon ikke du er det ?

Det håber jeg også jeg er, men det regner jeg da stærkt med

Anmeld

27. september 2012

SussieThyssen

Ønskebarnet12 skriver:

Tak for svar  

Jeg holder modet oppe, og håber på at jeg klare at tabe alt den vægt bag efter så mor ser lækker ud :-D 

Det går nok skal du se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.