Ønskebarnet12 skriver:
Jeg er så skuffet af mig selv, at jeg ikke har kunne klare mig til en kosT under graviditeten, jeg har spist som en gal, og lige hvad jeg har haft Lyst til.. Her de sidste uger har jeg haft sukkertrang, og min sødetand kan blive ved med at guffe på slik, chokolade, chips og tja alt usundt.. Har spist toast til morgenmad og vi snakker om ikke 2 skiver men 4 og pil op af:-( med smør på:-S
Jeg har taget 16-17 kg på,
Startsvægt 66
Nu værende vægt 83,(et eller andet)
Jeg ville spørge om der andre som har spist som en gal under sin graviditet og tabt alt vægten igen?
Er bare så trist, og har slet ikke kunne sovet efter jeg stod på vægten efter et toiletbesøg kl lort om morgen
Jeg er 36+4 i dag..
Jeg spiste som jeg havde lyst til under graviditeten
Spiste generelt meget og også en del usundt, havde en stor svaghed for chokolade og har det faktisk stadig

Jeg tog 20 kg på under graviditeten
Benjamin blev 2 måneder igår og mangler stadig 5 Kg men er sikker på de ryger lige så snart jeg kommer igang med at motionere igen,
Har ikke gjort noget for vægttabet, har stadig spist usundt indimellem men selvfølgelig også sundt

Det skal nu nok ryge af igen, hvis du får gang i amningen bruger man jo en masse energi på det :p
Anmeld