5 ugers underssøgelse + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

frk-stoltze

Super flot som hun vokser og dejlig pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

fairlady

Hvor vildt Kay! Hun ser jo nodet ældre ud, som hun ligger der og spræller og ja så gør størrelsen jo nok også lidt!

Men det er jo bare super dejligt, når de vokser sådan

Anmeld

20. september 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Så er vi to..jeg har heller ikke været nogen god amme.
Jeg havde så lidt til mine, at det ikke engang kunne måles, men de fik hvad jeg havde indtil første mens efter 8 uger, og så forsvandt mælken hver gang over night.

her har jef massere om natten og morgnen og så meget lidt resten af dagen men sådan er det jo bare : hun får alt hvad der er

Anmeld

20. september 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Super flot som hun vokser og dejlig pige

jeps en skøn lille trolde unge 

Anmeld

20. september 2012

Kay

fairlady skriver:

Hvor vildt Kay! Hun ser jo nodet ældre ud, som hun ligger der og spræller og ja så gør størrelsen jo nok også lidt!

Men det er jo bare super dejligt, når de vokser sådan

ja føler også bare hun er blevet stor så hurtig 

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

her har jef massere om natten og morgnen og så meget lidt resten af dagen men sådan er det jo bare : hun får alt hvad der er

Anmeld

20. september 2012

An&Jo

hvor er hun bare skøn..

Anmeld

20. september 2012

Kay

An&Jo skriver:

hvor er hun bare skøn..

tak 

Anmeld

20. september 2012

Wimmie

Kay skriver:

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

det er jo vildt... 9 cm. på den første måned

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

og så lige et par billeder fra i dag på lege tæppet... hun elsker sit spejl

Vildt 

Mila passede vist også kun det meste str. 62 i ca. 3 uger, men til gengæld har hun brugt 68 og 74 i knap 3 måneder hver

Min troldeunges vintertøj er desværre str. 50-62 og 80/86 - lige præcis 68 og 74 har hun brugt i de varmere måneder

Men dejligt at hun trives og fik ros 

Anmeld

20. september 2012

MMOGM

Kay skriver:

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

det er jo vildt... 9 cm. på den første måned

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

og så lige et par billeder fra i dag på lege tæppet... hun elsker sit spejl

Hvor er hun bare skøn!! 

Mange gange tillykke med hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.