5 ugers underssøgelse + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.886 visninger
41 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2012

Kay

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

det er jo vildt... 9 cm. på den første måned

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

og så lige et par billeder fra i dag på lege tæppet... hun elsker sit spejl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

ESV

Kay skriver:

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

9 cm?!?!?! Wow det er vildt....
Bortset fra det er hun da bare mega lækker man får jo helt lyst til en til..

Anmeld

19. september 2012

Kay

ESV skriver:

9 cm?!?!?! Wow det er vildt....
Bortset fra det er hun da bare mega lækker man får jo helt lyst til en til..

ja tænker også at det da snart må flade lidt ud... hun er langt over hendes kurve... selvom vægten følger kurven

og jeps lækker lige til at spise

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

Åhhrrr...sikke da en guldklump.
hvor er hun dog dejlig...og kvik, kan man se.

Hvad giver du hende??? Hvalmælk???

LOL

Kærligst
Sussie 

Anmeld

19. september 2012

Miss Church

Hold da op hun har fart på din lille pige  Men dejligt at undersøgelsen gik godt. Og hvor er hun bare dejlig! 

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Kay skriver:

Hvor er hun sød!!

Anmeld

19. september 2012

Kay

SussieThyssen skriver:

Åhhrrr...sikke da en guldklump.
hvor er hun dog dejlig...og kvik, kan man se.

Hvad giver du hende??? Hvalmælk???

LOL

Kærligst
Sussie 

nej hun får min mælk til jeg ik har mere og så erstatning for resten... ingen af kvinderne i min familie har fløde... og ingen har haft nok... men kæmper så godt jeg kan for at lave hende noget mere

Anmeld

19. september 2012

Kay

Miss Church skriver:

Hold da op hun har fart på din lille pige  Men dejligt at undersøgelsen gik godt. Og hvor er hun bare dejlig! 

ja hun har rigtig meget fart på...

Anmeld

19. september 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Hvor er hun sød!!

tak

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

Kay skriver:

nej hun får min mælk til jeg ik har mere og så erstatning for resten... ingen af kvinderne i min familie har fløde... og ingen har haft nok... men kæmper så godt jeg kan for at lave hende noget mere

Så er vi to..jeg har heller ikke været nogen god amme.
Jeg havde så lidt til mine, at det ikke engang kunne måles, men de fik hvad jeg havde indtil første mens efter 8 uger, og så forsvandt mælken hver gang over night.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.