5 ugers underssøgelse + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Kay skriver:

så er hun da også en lang tynd pige 

det har hun været...  

Nu glemmer hun at vokse og som 5 mdr er hun 'blot' 66 cm og 6,5 kg, men hun har også bare krudt i sin mølle.. Idag kom hun op i kravle stilling.. Så her er det mere udvikling end vækst... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

det er jo vildt... 9 cm. på den første måned

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

og så lige et par billeder fra i dag på lege tæppet... hun elsker sit spejl

Hvor er hun fin

Ella var også vokset 4 cm på en uge, så min SP og jer konkluderede at de nok ikke havde været helt grundige med målebåndet

Anmeld

20. september 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

for en uge siden havde vi besøg af sundhedsplejesken og der vejede Elna 4100 g og var 56 lang Sp tjekkede flere gange fordi hun var vokset meget i længden...

i dag vejer hun 4300 g og er 60 lang  lægen tjækkede 3 gange om han havde målt rigtig  

det er jo vildt... 9 cm. på den første måned

jeg skal da vist ud og finde vinter tøj i 68 og 74 nu... for det i 62 passer hun ikke meget længere   så hvis i har tøj til en troldeunge i 86 og 74 der er dejligt vinter varmt så send mig gerne en besked

resten klarede hun super fint og fik stor ros for øjnkontakt og reaktion på lyd, lys og bevægelser

så glæder jeg mig bare til 8 ugers undersøgelse så vi kan få grønt lys til at smutte i svømmehallen

og så lige et par billeder fra i dag på lege tæppet... hun elsker sit spejl

Hold da op hvor skal hun mon hen i den hastige fart men det viser jo os bare hun er som hun skal være, og at hun stortrives

hvor er hun bare sød

hvorfor kan i først komme i svømmehallen efter 8 uger undersøgelsen ???

Anmeld

20. september 2012

Kay

Mor til Frederic og Freya skriver:

det har hun været...  

Nu glemmer hun at vokse og som 5 mdr er hun 'blot' 66 cm og 6,5 kg, men hun har også bare krudt i sin mølle.. Idag kom hun op i kravle stilling.. Så her er det mere udvikling end vækst... 

vildt... her vendte hun fra mave til ryg 2 gange den dag hun fyldte 1 måned  og igen et par dage efter... hun har godt nok travlt...

Anmeld

20. september 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Hvor er hun fin

Ella var også vokset 4 cm på en uge, så min SP og jer konkluderede at de nok ikke havde været helt grundige med målebåndet

tja... skal ik kunne sige om der er målt forkert ved at både læge og sp dobbelt tjækkede fordi de syntes det lød forkert... men kan godt være fødsels længden er forkert

Anmeld

20. september 2012

2721

Hvor er hun kær
Og så lang
Spændene om hun er vokset endnu mere til 8 ugers undersøgelsen

Anmeld

20. september 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

Hold da op hvor skal hun mon hen i den hastige fart men det viser jo os bare hun er som hun skal være, og at hun stortrives

hvor er hun bare sød

hvorfor kan i først komme i svømmehallen efter 8 uger undersøgelsen ???

fordi lægen skal tjekke om livmormunden er lukket som den skal så der ikke kan komme bakterier ind samtidig skal den lille veje minimum 5 kg. før man skal tage dem med i svømmeren har jeg fået afvide

Anmeld

20. september 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Hvor er hun kær
Og så lang
Spændene om hun er vokset endnu mere til 8 ugers undersøgelsen

jeps glæder mig til at se det... og har konkluderet at navngivnings tøjet vi skal købe på lørdag nok skal være str. 68

Anmeld

20. september 2012

2721

Kay skriver:

jeps glæder mig til at se det... og har konkluderet at navngivnings tøjet vi skal købe på lørdag nok skal være str. 68

Det kan jeg godt forstå, glæder mig til at høre om det. Lyder fornuftigt
Elsker forresten hendes navn, det hed min oldemor

Anmeld

20. september 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå, glæder mig til at høre om det. Lyder fornuftigt
Elsker forresten hendes navn, det hed min oldemor

det er også  et super dejligt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.