spørgsmål til fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

det er da dejligt at vide

har hørt fra en tidliger debat at man fra 37 kan være så heldig ikke at blive indlagt osv i forhold til baby´s lunger og sådan, men at det meget er an på de forskellige babyer og deres udvikling

det kan selvfølgelig sagtens ske man skal være indlagt, men fra 34 stopper de ikke fødselen da de mener de fleste kan klare det selv, har selv været ekstra afsted denne gang pga jeg sidst jo fødte for tiden, men har en basse på 2400 g nu så han vil sagtens ku klare sig sagde min jm hvis det sku ske nu

så mon ikke også det ville gå godt for dig hvis det sku ske, men selvfølgelig har de bedst af og blive derinde tiden ud, ingen tvivl om det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Princesspigen skriver:

jeg bliver ved at have lidt mens ligende smerter, så som det er nu tror jeg ikke jeg går tiden ud  

men har os lidt en plan om at tage den med ro her ugen ud og få styr på baby tingene i weekenden, og ja så gøre hvad jeg har lyst til efter det så må den lille komme når den vil  

Lyder som en god plan. Af en eller anden årsag vidste jeg min søn ville komme før tid. Havde fået tid til igangsættelse pga graviditets sukkersyge i uge 38plus et eller andet. Men vidste bare de ikke ville nå at sætte der igang. Krydser fingre for at du får en fantastisk fødsel.

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

det kan selvfølgelig sagtens ske man skal være indlagt, men fra 34 stopper de ikke fødselen da de mener de fleste kan klare det selv, har selv været ekstra afsted denne gang pga jeg sidst jo fødte for tiden, men har en basse på 2400 g nu så han vil sagtens ku klare sig sagde min jm hvis det sku ske nu

så mon ikke også det ville gå godt for dig hvis det sku ske, men selvfølgelig har de bedst af og blive derinde tiden ud, ingen tvivl om det!

min jm skønnede min lille trold til 2700 g i tirsdags og sagde os den sagtens ku klare at blive født nu..  

Anmeld

20. september 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

min jm skønnede min lille trold til 2700 g i tirsdags og sagde os den sagtens ku klare at blive født nu..  

det er altid en trøst og vide at de vil ku klare sig hvis nu det sku ske!hardu mærket yderligere til det så eller er det gået i sig selv igen?

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

sommerbarn<3 skriver:

Lyder som en god plan. Af en eller anden årsag vidste jeg min søn ville komme før tid. Havde fået tid til igangsættelse pga graviditets sukkersyge i uge 38plus et eller andet. Men vidste bare de ikke ville nå at sætte der igang. Krydser fingre for at du får en fantastisk fødsel.

sejt et eller andet sted at du vidste det

har sagt fra start jeg fødte 14 dage for tideligt, men ved det ikke jo  

har jo ikke født før..

men jo tak

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

det er altid en trøst og vide at de vil ku klare sig hvis nu det sku ske!hardu mærket yderligere til det så eller er det gået i sig selv igen?

har stadig lidt mens smerter og lidt jag i underlivet ind i mellem men ikke noget vildt.. men tager den os med ro og laver ikke ret meget  

Anmeld

20. september 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

har stadig lidt mens smerter og lidt jag i underlivet ind i mellem men ikke noget vildt.. men tager den os med ro og laver ikke ret meget  

det lyder som en fin ide, så gør du i det mindste hvad du kan for der ikke skal ske noget, andet kan du ikke rigtig gøre jo!

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

det lyder som en fin ide, så gør du i det mindste hvad du kan for der ikke skal ske noget, andet kan du ikke rigtig gøre jo!

lige precis

Anmeld

20. september 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

lige precis

Jah!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.