spørgsmål til fødsel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Princesspigen

Kamulla skriver:

velbekomme... better be safe than sorry... og når JM ikke har nævnt noget må du gå ud fra barnet ikke står fast.. og så er det den prosedure... om du så står midt i en sne dynge så skal du kaste dig ned promte men der når nok ikke komme sne inden du føder haha

haha ja okay..

sne er der ikke meget af i oktober håber jeg da  

men skal jo nok ikke kaste mig nu, sku jo ikke få ondt inden fødslen mere end normalt ihværtifal

men ved hvad du mener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Princesspigen

sommerbarn<3 skriver:

Nej det gjorde han ikke, først til aller sidst under presseveerne dykkede han hjertelyd et øjeblik.

nå det var dejligt at det ikke var mere end det  

Anmeld

19. september 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Princesspigen skriver:

nå det var dejligt at det ikke var mere end det  

Ja. Har du en fornemmelse af der snart går noget igang hos dig?

Anmeld

19. september 2012

MorDk

Kamulla skriver:

årh altså... 

ikke én fødsel er jo ens..  men nej de prøver ikke stoppe fødslen når du er efter 34. uge men du skal jo være de dage som man skal på hospitalet..

jeg havde en VILDT aktiv og stresset dreng der hoppede rundt under hele fødselsforløbet (som tog 3 timer) og NØJ det var irriterende... haha...

sikker på du ikke har fået afvide at hovedet står fast??? fik jeg afvide 34+1, står barnet ikke fast og vandet går, skal du SKYNDE dig at ligge dig ned og ringe 112, da navlestregen kan sætte sig mellem bækken og barnets hoved, og så ryger barnets iltforsygning mm. = ikke godt...

min mave sank også, men jo slet ikke sikkert at du går i fødsels, nu, imorgen eller inde for de næste 3 uger

Jeg har hørt det ikke passer og der ikke er belæg for det... det siger min JM og min læge... og har også andre sige det ....

Hos nogle fleregangsfødende står hovedet ikke fast... fx.

Men selvfølgelig skal man gøre det man får besked på (ingen tvivl)

Anmeld

19. september 2012

mulle85

Princesspigen skriver:

ar okay, det troede jeg først var fra uge 37, altså at lungerne var udviklet

har fået at vide af min jm de sku være det fra 34

Anmeld

19. september 2012

Kamulla

MorDk skriver:

Jeg har hørt det ikke passer og der ikke er belæg for det... det siger min JM og min læge... og har også andre sige det ....

man skal intet foretage sig hvis barnet står fast... men går vandet og barnet ikke står fast, så skal man altså... tænk lige over det engang barnet står ret højt oppe, der er spontan vandafgang, automatisk falder baby ned, og navlesnoren flyder jo omkring derinde og er ofte ved baby´s hoved.. kommer navlestregnen i klemme så stopper iltforsygningen til baby... det ikke bare pjat.. men min mor fortalte mig jeg SKULLE kaste mig ned hvis vandet gik... også selvom baby stod fast... det er ikke korrekt

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

celkt skriver:

baby er højst sandsynlig musestille under fødslen... Jeg tror også den mærker på hvad der sker omkring den, og forholder sig afventende...

Unden mine to fødsler erindrer jeg ikke at have mærket dem, da først veerne drønnede derudaf...

LOOOL...så skulle du da have oplevet dig under din fødsel..du sparkede så meget imellem og under veerne at det satte nye veer igang. 
Og det gjorde din søster også.  

Anyway TS...jeg er sikker på, at der er masser af piger, der vil svare flittigt på alle dine spørgsmål.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

19. september 2012

Kamulla

MorDk skriver:

http://www.aalborgsygehus.rn.dk/NR/rdonlyres/C02FEC39-F5F4-4A96-82FF-A107A1D44A50/0/Vandafgang.pdf

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

sommerbarn<3 skriver:

Ja. Har du en fornemmelse af der snart går noget igang hos dig?

jeg bliver ved at have lidt mens ligende smerter, så som det er nu tror jeg ikke jeg går tiden ud  

men har os lidt en plan om at tage den med ro her ugen ud og få styr på baby tingene i weekenden, og ja så gøre hvad jeg har lyst til efter det så må den lille komme når den vil  

Anmeld

20. september 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

har fået at vide af min jm de sku være det fra 34

det er da dejligt at vide

har hørt fra en tidliger debat at man fra 37 kan være så heldig ikke at blive indlagt osv i forhold til baby´s lunger og sådan, men at det meget er an på de forskellige babyer og deres udvikling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.