hjælp! er måske ved at gå i fødsel :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ja var en fin lille pige der mente jeg sku skræmme mine forældre ved at springe hjerteslag over så der var ekstra læge til min fødsel, men kom ud og fejlede intet  hih

ja de kommer og går lidt ind i mellem, men de er ikke voldsomme og er slet ikke veer eller plukveer.. men sidder os bare her i sofaen og slapper.. lytter til hunden der snorker

Årh du har været en lille bandit så

Nårh okay , så længe de ikk er der konstant kan du godt slape af .. Min fødsel startede selv med mens smerter so mfaktisk bare tog til , og ja ud kom en dreng om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Camillos

Princesspigen skriver:

jeg har haft et par indlæg de sidste par dage om små blødninger og sådan..

her til morgen begyndte jeg så at få lidt mens-ligende smerter også..

var til læge igår som ikke gad kikke, mærke eller noget..

men var så til jm idag.. fortalte hende om mine "symptomer" og hende svar var, ja du er jo nok ved at gå i fødsel  

jeg skal 100% aflastes resten af tiden hvis jeg ikke vil føde før tid

jeg går hjemme, er ikke synderligt aktiv og lytter godt til min krop sys jeg selv, men ja den lille er åbenbart ikke sikker på den vil blive der den fulde tid ud

det skræmmer mig lidt, tasken er ikke pakket(men bliver det i aften), baby værelset og tøjet og sådan bliver ikke færdigt eller iorden før i weekenden.. og har kun været til 1 fødsels forberedelse ud af 3  

jeg glemte selvfølgelig at spørge om hoved stod fast   hvad gør jeg hvis jeg går i fødsel ?  ved jo ikke om jeg skal ligge på vej ind eller hvad ? hun sagde ikke noget andet end jeg skulle ringe ind til fg hvis fødslen sku gå i gang så ville de guide mig om hvornår jeg sku komme og sådan  

puha mange tanker lige pludselig  er lidt bange sys jeg

.. Tag det roligt søde.. hvis guldklumpen kommer til verden nu skal H*n nok klarer den .. det er jeg sikker på. 

100% aflastning er aflastning. du må ikke sidde op da det presser på bækkenet.. du skal ligge ned på siderne og kun sidde med fødderne på gulvet når du feks skal spise. Tag korte bade sid gerne ned.  Anstreng dig ikke med opvask madlavning eller andet.. bare indtil 37+0 da er guldet jo fuldbårent.. 

I skal nok klarer den.. Jeg ved hvordan chokket føles bare lidt tidliere i forløbet.. men lillepigen er altså stadigvæk i min dunk.. 

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Årh du har været en lille bandit så

Nårh okay , så længe de ikk er der konstant kan du godt slape af .. Min fødsel startede selv med mens smerter so mfaktisk bare tog til , og ja ud kom en dreng om natten

uh ja nu må vi se hvor længe jeg kan holde på den lille..

Anmeld

18. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha så bliver det godt nok spændene hvornår det bliver! Og hva det bliver!!??

Der er heldigvis kun et par dage tilbage til du er i uge 37, og baby er jo færdigbagt!

Heldigvis ka man sagtens klare sig uden pudslebord, så længe man har et bord man lige ka lægge en baby på. Så stress i over det!! 

Tasken er nok godt at få pakket når kærsten kommer hjem! Husk at pakke lidt extra tøj til kærsten også. Bare et par t-shirts, underbukser, strømper og et par bukser.

Og til dig selv, så pak alt det du plejer at bruge til hverdag!! 

Og rigtig meget held og lykke med det hele! Vh stine

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

.. Tag det roligt søde.. hvis guldklumpen kommer til verden nu skal H*n nok klarer den .. det er jeg sikker på. 

100% aflastning er aflastning. du må ikke sidde op da det presser på bækkenet.. du skal ligge ned på siderne og kun sidde med fødderne på gulvet når du feks skal spise. Tag korte bade sid gerne ned.  Anstreng dig ikke med opvask madlavning eller andet.. bare indtil 37+0 da er guldet jo fuldbårent.. 

I skal nok klarer den.. Jeg ved hvordan chokket føles bare lidt tidliere i forløbet.. men lillepigen er altså stadigvæk i min dunk.. 

ja det er rigtigt, jeg syndes bare ikke det er fair over for kæresten at han skal afsted på arbejde fra 06.00 morgen til 20.00 aften(nogle gange senere) og så hjem til tøj vask, madlavning, oprydning, opvask osv..

men skal den lille blive i maven lidt endnu så har jeg nok ikke noget valg..

er heldigvis 37+0  på fredag

Anmeld

18. september 2012

-Sigrid-

Princesspigen skriver:

smerte lindring og bivirkninger har jeg læst på og skrevet ned på sådan en "fødsels ønske seddel" så det er der taget stilling til  

ja puslebord og tøj osv skal være inde på baby værelset så det sku der gerne styr på inden den lille kommer sys jeg  

Det var godt

Hehe du skal heldigvis bruge smertelindring (måske?) inden puslebordet, ellers må du få faderen til at vaske tøjet nu her og smække bordet op iaften - imponerende du kunne vente så længe

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

-Sigrid- skriver:

Det var godt

Hehe du skal heldigvis bruge smertelindring (måske?) inden puslebordet, ellers må du få faderen til at vaske tøjet nu her og smække bordet op iaften - imponerende du kunne vente så længe

jeg har skam heller ikke kunne vente så længe, men da baby værelset har skulle males og vi ikke har haft maling eller tid før forrige weekend, og det så sku tøre før det ku males igen (og kæresten ikke har tid før på fredag til at gøre det færdigt) har jeg ikke kunne gøre så meget..

men puslebordet, tremmesengen, de 2 vugger vi nu har, barnevognen og alt det er der og er smalet og klar, men det meste skal lige have en våd klud og det sidste babytøj skal vaskes da det har ligget hvor kattene har kunne sove i det så det skal vaskes inden det kommer på plads i skabet  

dte er hurtigt klaret og jeg kan sikkert have baby værelset stort set færdigt på søndag..

Anmeld

18. september 2012

Eliza

Slap af og hold skinkerne samlet til på fredag 

Heldigvis er du så tæt på , 36+4 er jo trods alt bedre end 25 

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Eliza skriver:

Slap af og hold skinkerne samlet til på fredag 

Heldigvis er du så tæt på , 36+4 er jo trods alt bedre end 25 

ja det er rigtigt men tror desværre den lille har sin egen vilje og kommer når den vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.