hjælp! er måske ved at gå i fødsel :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Princesspigen

th skriver:

Ok, ring evt i morgen til din jordmorder og spørg om de ting du er usikker på og hold dig så helt i ro...

og mener HELT I RO:::

min jm har kun telefon tid tirsdag mellem 9.30 og 10.00  så der går jo lige en uge før jeg kan ringe til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

mange tak skal du have

ja det skal nok gå men puha syndes det er noget af en mundfuld lige nu, er jo kun 36+4

havde jo regnet med jeg ihværtifal var 38+ - 39+ før jeg sku forvente fødslen

Kan sagtens følge dig - men tænk på hvor dejligt det bliver at se dit lille vidunder

Og der er intet farligt i at føde nu ..

Jeg ville gerne bytte pt - jeg er noget besværet den her gang desværre .

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

mulle85 skriver:

jeg fødte min søn i uge 35, var slet ikke på nogen måde forberedt, mit vand gik bare, heldigvis har han intet fejlet og det hele gik alligevel, er jeg sikker på det også gør ved dig hvis det er!

tak

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Kan sagtens følge dig - men tænk på hvor dejligt det bliver at se dit lille vidunder

Og der er intet farligt i at føde nu ..

Jeg ville gerne bytte pt - jeg er noget besværet den her gang desværre .

nej hun sagde os at der intet skete hvis jeg fødte nu andet end jeg sku føde (sjovt nok)  hun var ikke bekymret over det på nogle måde  

og skønnede baby til at være en bandit på 2700  

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

-Sigrid- skriver:

Under fødslen guider jm dig, jeg brugte ikke fødselsforberedelse til NOGET. Faktisk brugte jeg heller ikke jm særlig meget, naturen tager tit over

Værelset bruger du slet ikke (med mindre puslebord står derinde?) før baby selv skal derind og sove, ogdet skal hun vel ikke før hun er 4 måneder gammel ?

Tasken ... Ja, den skal du jo nok have pakket i aften, men hvis ikke den er det går det nok også, du kan jo give en af jeres forældre jeres nøgle hvis det går helt galt, så kan de tage hjem efter hvad i mangler Der er tøj til jer alle sammen på hospitalet - også bleer

Jeg syntes du skal bruge idag på at læse på smertelindring og hvad konsekvenserne og bivirkningerne kan være Lig på sofaen, forkæl dig selv med en plade chokolade

Og held og lykke når du endelig kommer til fødslen! 

smerte lindring og bivirkninger har jeg læst på og skrevet ned på sådan en "fødsels ønske seddel" så det er der taget stilling til  

ja puslebord og tøj osv skal være inde på baby værelset så det sku der gerne styr på inden den lille kommer sys jeg  

Anmeld

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

nej hun sagde os at der intet skete hvis jeg fødte nu andet end jeg sku føde (sjovt nok)  hun var ikke bekymret over det på nogle måde  

og skønnede baby til at være en bandit på 2700  

Heeeh , nej det ville der helelr ikk gøre ..

Det er jo en mega fin vægt må jeg sige ..Det skal nok komme til at gå godt , og det ville være en lille fin en i ville få i atmene .. du ahr kun knapt 4 uger til termin , og din bebs vejer 1 kg under hvad min dreng gjorder , fødte 39+6 .

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Heeeh , nej det ville der helelr ikk gøre ..

Det er jo en mega fin vægt må jeg sige ..Det skal nok komme til at gå godt , og det ville være en lille fin en i ville få i atmene .. du ahr kun knapt 4 uger til termin , og din bebs vejer 1 kg under hvad min dreng gjorder , fødte 39+6 .

selv vejede jeg 2860 og er enda født 40+3  

men puha noget af en mundfuld sys jeg alt det her

Anmeld

18. september 2012

Mettefpigen

-Sigrid- skriver:

Under fødslen guider jm dig, jeg brugte ikke fødselsforberedelse til NOGET. Faktisk brugte jeg heller ikke jm særlig meget, naturen tager tit over

Værelset bruger du slet ikke (med mindre puslebord står derinde?) før baby selv skal derind og sove, ogdet skal hun vel ikke før hun er 4 måneder gammel ?

Tasken ... Ja, den skal du jo nok have pakket i aften, men hvis ikke den er det går det nok også, du kan jo give en af jeres forældre jeres nøgle hvis det går helt galt, så kan de tage hjem efter hvad i mangler Der er tøj til jer alle sammen på hospitalet - også bleer

Jeg syntes du skal bruge idag på at læse på smertelindring og hvad konsekvenserne og bivirkningerne kan være Lig på sofaen, forkæl dig selv med en plade chokolade

Og held og lykke når du endelig kommer til fødslen! 

Anmeld

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

selv vejede jeg 2860 og er enda født 40+3  

men puha noget af en mundfuld sys jeg alt det her

så var du godt nok os en lille en

Så er det nok derfor i får en fin lille en

Ja forstår jeg udemærkede godt det kommer altid lidt bag på en jo , har du stadig mens smerter ??
Men det bedste du kan er at acceptere at din krop vil føde baby nu , og så bare slappe af og tage det som det kommer , får du mest ud af , og en nemmere fødsel ud af ..

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

så var du godt nok os en lille en

Så er det nok derfor i får en fin lille en

Ja forstår jeg udemærkede godt det kommer altid lidt bag på en jo , har du stadig mens smerter ??
Men det bedste du kan er at acceptere at din krop vil føde baby nu , og så bare slappe af og tage det som det kommer , får du mest ud af , og en nemmere fødsel ud af ..

ja var en fin lille pige der mente jeg sku skræmme mine forældre ved at springe hjerteslag over så der var ekstra læge til min fødsel, men kom ud og fejlede intet  hih

ja de kommer og går lidt ind i mellem, men de er ikke voldsomme og er slet ikke veer eller plukveer.. men sidder os bare her i sofaen og slapper.. lytter til hunden der snorker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.