hjælp! er måske ved at gå i fødsel :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Princesspigen

jeg har haft et par indlæg de sidste par dage om små blødninger og sådan..

her til morgen begyndte jeg så at få lidt mens-ligende smerter også..

var til læge igår som ikke gad kikke, mærke eller noget..

men var så til jm idag.. fortalte hende om mine "symptomer" og hende svar var, ja du er jo nok ved at gå i fødsel  

jeg skal 100% aflastes resten af tiden hvis jeg ikke vil føde før tid

jeg går hjemme, er ikke synderligt aktiv og lytter godt til min krop sys jeg selv, men ja den lille er åbenbart ikke sikker på den vil blive der den fulde tid ud

det skræmmer mig lidt, tasken er ikke pakket(men bliver det i aften), baby værelset og tøjet og sådan bliver ikke færdigt eller iorden før i weekenden.. og har kun været til 1 fødsels forberedelse ud af 3  

jeg glemte selvfølgelig at spørge om hoved stod fast   hvad gør jeg hvis jeg går i fødsel ?  ved jo ikke om jeg skal ligge på vej ind eller hvad ? hun sagde ikke noget andet end jeg skulle ringe ind til fg hvis fødslen sku gå i gang så ville de guide mig om hvornår jeg sku komme og sådan  

puha mange tanker lige pludselig  er lidt bange sys jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Tag det helt roligt , og slap af resten af dagen ..

det hele skal nok gå , det er ganske naturligt at være nervøs , jeg selv var os kun til 1 fødselsforberedelse inden ejg gik i fødsel , og man klare en fødsel helt fint alligevel ..

Når hun ik har sagt noget om at du skal ligge ned på vej ind så er det fordi hovedet står fast , det har jeg i hvertfald fået af vide af diverse JM , de siger ofter kun noget hvis det ikk står fast ..

det med tøjet , jamen det skal nok nåes , om ikk andet har du en kæreste deer må vaske lidt imellem han besøger dig på sygehuset , hvis du føder ..
Og så er kan resten vente til du kommer hjem den første tid laver baby ik andet end sove , spise og skide så du kan sagtens ordne værelse når du kommer hjem fra sygehuset ..

Rigtig meget held og lykke med den forstående fødsel

Anmeld

18. september 2012

Mettefpigen

Vi havde ingenting klar andet end tøj og barnevogn da jeg fødte.. Det skal du slet ikk tænke på... Du ringer ind og kommer ind når du er ved at føde... De fortæller hvordan og hvorledes når du kommer derind :-) jeg har slet ikk været til fødselsforberedelse mens jeg har været gravid... Og det hele gik fint :-) de siger til dig når de gør noget, fortæller hvor meget du har åbnet dig, når du skal presse..... Det hele skal nok gå! Rolig rolig :-D

Anmeld

18. september 2012

Klematis

det skal nok gå. op med humøret. Husk det er en god ting at føde

kan se at du har termin engang i oktober. går ud fra at der kun er et par uger endnu.
det er helt ok at føde nu.

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Tag det helt roligt , og slap af resten af dagen ..

det hele skal nok gå , det er ganske naturligt at være nervøs , jeg selv var os kun til 1 fødselsforberedelse inden ejg gik i fødsel , og man klare en fødsel helt fint alligevel ..

Når hun ik har sagt noget om at du skal ligge ned på vej ind så er det fordi hovedet står fast , det har jeg i hvertfald fået af vide af diverse JM , de siger ofter kun noget hvis det ikk står fast ..

det med tøjet , jamen det skal nok nåes , om ikk andet har du en kæreste deer må vaske lidt imellem han besøger dig på sygehuset , hvis du føder ..
Og så er kan resten vente til du kommer hjem den første tid laver baby ik andet end sove , spise og skide så du kan sagtens ordne værelse når du kommer hjem fra sygehuset ..

Rigtig meget held og lykke med den forstående fødsel

mange tak skal du have

ja det skal nok gå men puha syndes det er noget af en mundfuld lige nu, er jo kun 36+4

havde jo regnet med jeg ihværtifal var 38+ - 39+ før jeg sku forvente fødslen

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Mettefpigen skriver:

Vi havde ingenting klar andet end tøj og barnevogn da jeg fødte.. Det skal du slet ikk tænke på... Du ringer ind og kommer ind når du er ved at føde... De fortæller hvordan og hvorledes når du kommer derind :-) jeg har slet ikk været til fødselsforberedelse mens jeg har været gravid... Og det hele gik fint :-) de siger til dig når de gør noget, fortæller hvor meget du har åbnet dig, når du skal presse..... Det hele skal nok gå! Rolig rolig :-D

tak skal du have

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Klematis skriver:

det skal nok gå. op med humøret. Husk det er en god ting at føde

kan se at du har termin engang i oktober. går ud fra at der kun er et par uger endnu.
det er helt ok at føde nu.

jeg er 36+4 så syndes måske det er lidt tideligt  

Anmeld

18. september 2012

-Sigrid-

Under fødslen guider jm dig, jeg brugte ikke fødselsforberedelse til NOGET. Faktisk brugte jeg heller ikke jm særlig meget, naturen tager tit over

Værelset bruger du slet ikke (med mindre puslebord står derinde?) før baby selv skal derind og sove, ogdet skal hun vel ikke før hun er 4 måneder gammel ?

Tasken ... Ja, den skal du jo nok have pakket i aften, men hvis ikke den er det går det nok også, du kan jo give en af jeres forældre jeres nøgle hvis det går helt galt, så kan de tage hjem efter hvad i mangler Der er tøj til jer alle sammen på hospitalet - også bleer

Jeg syntes du skal bruge idag på at læse på smertelindring og hvad konsekvenserne og bivirkningerne kan være Lig på sofaen, forkæl dig selv med en plade chokolade

Og held og lykke når du endelig kommer til fødslen! 

Anmeld

18. september 2012

th

Princesspigen skriver:

jeg har haft et par indlæg de sidste par dage om små blødninger og sådan..

her til morgen begyndte jeg så at få lidt mens-ligende smerter også..

var til læge igår som ikke gad kikke, mærke eller noget..

men var så til jm idag.. fortalte hende om mine "symptomer" og hende svar var, ja du er jo nok ved at gå i fødsel  

jeg skal 100% aflastes resten af tiden hvis jeg ikke vil føde før tid

jeg går hjemme, er ikke synderligt aktiv og lytter godt til min krop sys jeg selv, men ja den lille er åbenbart ikke sikker på den vil blive der den fulde tid ud

det skræmmer mig lidt, tasken er ikke pakket(men bliver det i aften), baby værelset og tøjet og sådan bliver ikke færdigt eller iorden før i weekenden.. og har kun været til 1 fødsels forberedelse ud af 3  

jeg glemte selvfølgelig at spørge om hoved stod fast   hvad gør jeg hvis jeg går i fødsel ?  ved jo ikke om jeg skal ligge på vej ind eller hvad ? hun sagde ikke noget andet end jeg skulle ringe ind til fg hvis fødslen sku gå i gang så ville de guide mig om hvornår jeg sku komme og sådan  

puha mange tanker lige pludselig  er lidt bange sys jeg

Ok, ring evt i morgen til din jordmorder og spørg om de ting du er usikker på og hold dig så helt i ro...

og mener HELT I RO:::

Anmeld

18. september 2012

mulle85

jeg fødte min søn i uge 35, var slet ikke på nogen måde forberedt, mit vand gik bare, heldigvis har han intet fejlet og det hele gik alligevel, er jeg sikker på det også gør ved dig hvis det er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.