Md scanning i fredags. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Tanjadamgaard

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Her kommer en lidt sen Update på vores md scanning i fredags!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Det var så skønt at se hende igen og fik en dejlig ro på!
Min moderkage ligger bagtil og højt så det er Dejligt! 

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Næste milepæl er 20 + derefter er det 25+! 

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

Sikke en dejlig update, jeg er glad for at høre at scanningen gik godt!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Frk-Lotusblomst

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en dejlig update, jeg er glad for at høre at scanningen gik godt!  

Mage tak smukke! <3
Håber alt er vel hos jer!

Anmeld

19. september 2012

MorDk

Hvor er det dejligt at det gik godt *S*

Smiler dejligt!! Det er SÅ stort!

Anmeld

19. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Tak søde!

I skal nok få billeder! Må vise dig min mappe en dag!

Yay

Anmeld

19. september 2012

Mariekiksen

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Her kommer en lidt sen Update på vores md scanning i fredags!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Det var så skønt at se hende igen og fik en dejlig ro på!
Min moderkage ligger bagtil og højt så det er Dejligt! 

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Næste milepæl er 20 + derefter er det 25+! 

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

Tillykke med en perfekt MD scanning! 

Hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

19. september 2012

Frk-Lotusblomst

MorDk skriver:

Hvor er det dejligt at det gik godt *S*

Smiler dejligt!! Det er SÅ stort!

Mange tak! Vi glæder os sindssygt!!!

Og held og lykke! Håber du er i fuld gang med at føde jeres lille Freya!

Anmeld

19. september 2012

Frk-Lotusblomst

Mariekiksen skriver:

Tillykke med en perfekt MD scanning! 

Hvor er det dejligt for jer!

Mange tak søde!
Det er fantastisk!

Anmeld

20. september 2012

Nessie

Dét var en skøn update

Hvor er jeg glad for at høre at det bare gik så fint, men 3. gang er jo ofte lykkens gang, så selvfølgelig har hun det godt derinde

Jeg har ikke været så meget på, på det sidste, så har ikke rigtig fået fulgt med, men er glad for at høre at humøret er godt, og du tror på at det lykkes nu.
Kan kun sige at det hjalp utrolig meget på min uro, da jeg mærkede liv hver dag. Det var også omkring uge 19, og det gør altså en masse at mærke de spark hver dag (eller hik).

Kæmpe krammer fra mig til jer

Anmeld

20. september 2012

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Dét var en skøn update

Hvor er jeg glad for at høre at det bare gik så fint, men 3. gang er jo ofte lykkens gang, så selvfølgelig har hun det godt derinde

Jeg har ikke været så meget på, på det sidste, så har ikke rigtig fået fulgt med, men er glad for at høre at humøret er godt, og du tror på at det lykkes nu.
Kan kun sige at det hjalp utrolig meget på min uro, da jeg mærkede liv hver dag. Det var også omkring uge 19, og det gør altså en masse at mærke de spark hver dag (eller hik).

Kæmpe krammer fra mig til jer

Mange tak søde..

3 tallet har aldrig været godt for mig.. Men nu må man sige det tager revanche. <3

Håber du er ok søde?!
Det ahr også hjulpet rigtig meget her at hun lige giver mig kærlige spark så jeg ved hun er der. Maven vokser også lystigt, så det er skønt.

Kæmpe knus fra os.. <3

Anmeld

20. september 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak søde..

3 tallet har aldrig været godt for mig.. Men nu må man sige det tager revanche. <3

Håber du er ok søde?!
Det ahr også hjulpet rigtig meget her at hun lige giver mig kærlige spark så jeg ved hun er der. Maven vokser også lystigt, så det er skønt.

Kæmpe knus fra os.. <3

Så dejligt at det går godt med maven, det er jeg bare så glad for at høre

Jo tak, det går okay her.
Daniel er vildt mor-syg, og med en stress-ramt mand, så bliver moren altså temmelig udmattet. Men det går da fremad, jeg har bare ikke lige det store overskud lige nu.
Men det skal nok komme

Har du lagt billeder ud af din mave? Er jo bare en lille bitte smule nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.