Md scanning i fredags. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.530 visninger
46 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Frk-Lotusblomst

Hej piger!

Her kommer en lidt sen Update på vores md scanning i fredags!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Det var så skønt at se hende igen og fik en dejlig ro på!
Min moderkage ligger bagtil og højt så det er Dejligt! 

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Næste milepæl er 20 + derefter er det 25+! 

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Miss BananaHammock

Ihh hvor skønt!!! Tillykke med de fine tal!

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .

Min moderkage ligger bagtil og højt så det er skønt!

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0! Det er meget luvsbekræftende!

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

eeej hvor fantastisk! - mange gange tillykke med den vellykkede MD og den velskabte lillepige

Anmeld

17. september 2012

Ayasmor

Hvor er det bare skønt med en dejlig update og en frisk og livlig datter i maven  Tillykke med en veloverstået scanning

Anmeld

17. september 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Knus herfra

dejligt med posetiv update smukke  tillykke med din efterhånden store pige

Anmeld

17. september 2012

babymus77

Dit skønne menneske!! Hold nu kæft du fortjener det bare så meget!!!Hvor er jeg bare glad på dine vegne!!! Knus og kram Anne 

Anmeld

17. september 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Knus herfra

Ih, hvor er det dejligt med en positiv update fra dig - selvom jeg nu liiige mangler nye billeder af lillepigen  

Anmeld

17. september 2012

Finemoar<3

Dejligt søde!!

Skal vi ikke have mavebilleder?? Du lokkede mig i sin tid!

Anmeld

17. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Dejligt søde!!

Skal vi ikke have mavebilleder?? Du lokkede mig i sin tid!

Det var da ikke mange mavebilleder vi fik lov at se! 

Anmeld

18. september 2012

Daydreamer81

Hvor er det skønt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.