Md scanning i fredags. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Her kommer en lidt sen Update på vores md scanning i fredags!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Det var så skønt at se hende igen og fik en dejlig ro på!
Min moderkage ligger bagtil og højt så det er Dejligt! 

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Næste milepæl er 20 + derefter er det 25+! 

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

Stort tillykke. Hvor er det bare dejligt 

Så vildt du er halvvejs. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Finemoar<3

M (: skriver:

Det var da ikke mange mavebilleder vi fik lov at se! 

Nøøø, vi flyttede jo væk fra internetforbindelsen

Anmeld

18. september 2012

Mette.

Tillykke med en veloverstået MDscanning søde Rikke. jeg er glad for det går bedre med alle følelserne, jeg forstår virkelig godt det har været svært og hårdt.

Anmeld

18. september 2012

M (:

Finemoar<3 skriver:

Nøøø, vi flyttede jo væk fra internetforbindelsen

Du kan da nå det endnu

Anmeld

18. september 2012

Frk-Lotusblomst

Miss BananaHammock skriver:

Ihh hvor skønt!!! Tillykke med de fine tal!

Mange tak

Anmeld

18. september 2012

Frk-Lotusblomst

FrkZier skriver:

eeej hvor fantastisk! - mange gange tillykke med den vellykkede MD og den velskabte lillepige

Mange tak! Det er skøøøønt!

Anmeld

18. september 2012

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Hej piger!

Her kommer en lidt sen Update på vores md scanning i fredags!

Hun er stadig en pige! hun trives godt i maven, ingen tegn på misdannelser, meget livlig!

Hun måler ca. 22 cm hvis man kunne strække hende ud! Hoved omkreds på 14 cm, fod på 3,2 og lårben på 2,9! Alt i alt alderssvarende! .ml 300-350 g!

Det var så skønt at se hende igen og fik en dejlig ro på!
Min moderkage ligger bagtil og højt så det er Dejligt! 

Jeg mærker liv hver dag nu og har gjort det siden 19+0!- er 19+5 idag!  Det er meget livsbekræftende! 

Maven vokser i store ryk lige pt. Og vi er dybt forelskede i det lille væsen der vokser inden i mig! <3

Næste milepæl er 20 + derefter er det 25+! 

Jeg vil gerne takke alle der kom med støttende ord, kram og tanker i min seneste tråd "forbudte tanker og følelser" - intenst at være gravid!
Det tror jeg virkelig jeg havde brug for, for jeg havde ferskt ikke helt godt med det! - så piger, MANGE TAK!!!

Knus herfra

Det er bare et hel igennem skønt indlæg at læse!

Sådanne indlæg kan man bare ikke få nok af! SÅ dejligt at den lille pige er hel perfekt og at I virkelig nyder det lille pus i mavsen

Du går en fantastisk, men til tider lidt utålmodig tid i møde, og før end du aner det er du næsten ved terminen

Anmeld

18. september 2012

Frk-Lotusblomst

Ayasmor skriver:

Hvor er det bare skønt med en dejlig update og en frisk og livlig datter i maven  Tillykke med en veloverstået scanning

Mange tak! Det er fantastisk!

Anmeld

18. september 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

dejligt med posetiv update smukke  tillykke med din efterhånden store pige

Mange tak søde!
Ja hun bliver stor lige pludselig!

Anmeld

18. september 2012

Frk-Lotusblomst

babymus77 skriver:

Dit skønne menneske!! Hold nu kæft du fortjener det bare så meget!!!Hvor er jeg bare glad på dine vegne!!! Knus og kram Anne 

Tusind tak Anne! <3
Du gav mig sku tårer i øjnene der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.