Starter i på grød når de fylder de her 4 måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

jeanettelb skriver:

her er vi startet på grød da bassen havde meget bøvl med maven .. og efter at vi er starte på det har han ikke haft ondt i mavem bassen bliver 4 måneder på onsdag

Lidt sjovt du siger det, for vi havde en periode hvor Junior ikke havde afføring hverdag, og desuden var han en meget ked baby - så SP sagde at jeg bare skulle give los med MME, fordi han nok skulle have sin egen grænse (og han spiste jo allerede der vildt meget i forhold til hans vægt = meget nervøs mor, men jeg gjorde som der blev sagt) Og jo ganske rigtig så hjalp det også på maven som SP sagde at det kunne være det ville og det har ikke været noget siden - altså lige indtil nu.. Nu er hans mave problemer hvor han græder ved prutter kommet tilbage, og han har ikke fast afføring hverdag, men hveranden og øh ja konsistensen har ændret sig - så måske  grøden kommer til at hjælpe den lille fyr.. Det håber jeg, han bliver nemmere pylleret igen, og han var lige blevet sådan en glad dreng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jubiiii jeg er kommet på et hold med start 10. Oktober
OG OG OG..... Har investeret i en floooooot badedragt... Jubiiii

hold da op hvor du kan jeg er hoppet i bikinien, så man kan se ALLE mine flotte strækmærker

Anmeld

26. september 2012

pemiro

LilleLene skriver:

hold da op hvor du kan jeg er hoppet i bikinien, så man kan se ALLE mine flotte strækmærker

Jeg er ultra ekstrem meget kuldeskær når det gælder vand, så tænkte en badedragt var sagen nu jeg skal i vandet
Hos mig er bikinier til solbadning

Anmeld

27. september 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Jeg er ultra ekstrem meget kuldeskær når det gælder vand, så tænkte en badedragt var sagen nu jeg skal i vandet
Hos mig er bikinier til solbadning

tror ikke jeg har været i badedragt siden jeg var 8

Anmeld

5. november 2012

DET Poulsen skriver:

Ved at nogle ammende venter til de er 6måneder..

Men lige pt. glæder jeg mig RIGTIG meget til at komme igang med ske mad, men det er KUN fordi han er blevet fuldstændig umulig når han skal spise sin flaske - han kan slet ikke koncentrere sig andet de første 20ml  (han spiser jo altså ca 200ml) han roder rundt, skubber med hænder flasken ud (det er muligt at det ikke er bevidst) men drejer også hovedet, ormer sig, og skubber ud med tungen.. Nogle gange begynder han os at græde/brok sig midt i det hele, præcis som hvis man havde taget flasken fra ham, men den ligger altså ligge i mundvigen på ham, fordi han netop har drejet hovedet.. Holder man ham fast og tæt indtil kroppen, så han ikke kan vende og orme så meget - bliver han MEGA sur.. SÅ jo jeg glæder mig til han forhåbelig bliver hurtigere mæt med ske mad, så må vi jo bare være de som starter med flasken istedet for at slutte med den..

PS. Marcus bliver 4 måneder om 17dage, og vi har egentlig ikke tænkt os at starte før - kun måske et par dage da det passer med en aftale med SP, så kan hun være der til at rådgive den første gang..

Hvis i gør, hvad har i så gjort jer af overvejelser til opstarten??

Hej Poulsen,

Jeg håber det er gået godt med at begynde på skemad, hvis I er begyndt endnu?

Vi begyndte i sidste uge - hun fylder 5 måneder i denne uge. Hun måtte desværre have MME en uge efter fødslen, fordi jeg fik for stærke smertestillende piller. Det er i sammenråd med vores SP at vi er begyndt på skemad allerede, fordi hun gylper rigtig meget (ta'r dog fint på). Desuden er hun også begyndt at vise stor interesse for, hvad vi propper i munden.

Jeg synes desværre, det er lidt besværligt med skemad. Hun må ikke være for sulten, for så går det for langsomt, og hun har ikke rigtig fundet ud af at spise med ske, så det er et værre svineri.

/***

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.