kvinde84 skriver:
Stort NIX. Jeg har planer om at fuld-amme til han er 6 mdr. Min søn tager fint på endnu, og han er nu 15 uger. Det er sååå nemt at man altid har maden klar til at spise, og det er også bedst for mave og forebygger allergi, hvis man ammer som længst.
Jeg er ellers ikke fanatisk med det meste, men af en eller anden grund flipper jeg helt ud, når folk gerne vil tilbyde ham et eller andet mad/slik at sutte på. Jeg tør næsten ikke lade ham være alene med nogen, af frygt for at de ikke respekterer netop dét prinsip jeg har. Min søn er stor og meget rask, så man får hurtigt et indtryk af, at han er ældre end han er, så folk tror måske det er i orden at "bare lige".
Åh det er så MEGA irritende når man ikke kan stole på at folk respektere ens holdninger.. Vi synes bestemt at han skal holdes så langt som muligt fra slik, chips og sodavand så længe som muligt.. For hvad han ikke ved har han ikke ondt af.. Men det bliver helt umuligt, begge vores familie skal nok få smuglet noget i ham, os endda temmeligt tidlig.. Og det er ret så jeg raser over det, bare tanken.. 
Min mor passede ham forrige weekend (første gang han blev passet) og så fortæller hende og min søster næste morgen at de havde talt om at lade ham sutte på deres fingre som de havde spist chips med, men det jo nok ikke gik.. NEJ FANME NEJ - og så min mor som jeg idet mindste regnede med jeg kunne stole på.. Han skal så afgjort ikke passes det næste LANGE stykke tid.. Jeg frygter at han har smagt ALT ovenstående inden han bliver 1år..
Forstår ikke hvorfor de ikke fatter at han INTET vinder ved det eller får ud af det - det er så tåbeligt at de bare siger årrrrhh det skal i ikke bestemme, og at vi skal huske på at der er forskel på hjemme hos bedsteforældre og hjemme hos mor og far.. Godt de bor SÅ langt væk..
Puha nu har jeg hidset mig selv helt op, fordi jeg ved det bliver et evig tilbagevendende problem.. 
Anmeld