Starter i på grød når de fylder de her 4 måneder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

MorTilDenDejligste

Team Putte skriver:

Det kan sgu da godt være nu du siger det... Jeg mener bare mine søstre fik det da de var 4 mdr, men det er oz 19 og 15 år siden

min sp siger de må få vælling far de er 4mdr. det er bare semper og dem der skriver 6mdr for at have deres røv på det rene. og IFL. sundhedsstyrelsens bog om mad til må de få grød lavet på: majsmel, hirsemel, rismel, boghvedemel, hirseflager, majsflager, risflager og boghvedeflager.

og majsvælling er bare en tynd grød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Team Putte

catharina skriver:

min sp siger de må få vælling far de er 4mdr. det er bare semper og dem der skriver 6mdr for at have deres røv på det rene. og IFL. sundhedsstyrelsens bog om mad til må de få grød lavet på: majsmel, hirsemel, rismel, boghvedemel, hirseflager, majsflager, risflager og boghvedeflager.

og majsvælling er bare en tynd grød.

Sejt

Anmeld

24. september 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Jeg glemte iøvrigt at skrive at han også er begyndt at vågne oftere om natten - så det tyder umiddelbart på at det snart er tid..

Men jeg håber så bare at hans mave han tåle det - men nu må vi se hvad SP siger om 14dage..

Her er oliver på samme måde, det hjælper at sætte mig i et rum hvor der ikke er støj eller noget...
Vi starter først på skemad når han selv er klar, altså når han vil ha vores mad...
Det med at vågne ekstra om natten kan være fordi deres syn er blevet meget bedre nu, og de derfor får maaaaange flere indtryk som
Bliver bearbejdet om natten.. Derfor vågner de oftere over en periode. Det er ikke nødvendigvis fordi de har brug for maden, det kan lige så vel være for trygheden min sp fortalte mig det nemlig, da hun oplever at mange forbinder det med ekstra sult.. Så vil da lige give infoen videre, i tilfælde af du ikke har hørt det før
Oliver har er der nu, han vågner normalt kun en gang i natten, men vågner nu op til fire gange... Det er sku træls

Anmeld

24. september 2012

pemiro

LilleLene skriver:

jeg satser på at starte der, så han kan blive mere mæt, så jeg kan nøjes med at amme

Nu supplere jeg jo op med mme, men det er det til 210 per dåse pga risiko for allergi

Kan du ikke få det på recept af lægen? Så koster det kun omkring 90 kr

Anmeld

24. september 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Her er oliver på samme måde, det hjælper at sætte mig i et rum hvor der ikke er støj eller noget...
Vi starter først på skemad når han selv er klar, altså når han vil ha vores mad...
Det med at vågne ekstra om natten kan være fordi deres syn er blevet meget bedre nu, og de derfor får maaaaange flere indtryk som
Bliver bearbejdet om natten.. Derfor vågner de oftere over en periode. Det er ikke nødvendigvis fordi de har brug for maden, det kan lige så vel være for trygheden min sp fortalte mig det nemlig, da hun oplever at mange forbinder det med ekstra sult.. Så vil da lige give infoen videre, i tilfælde af du ikke har hørt det før
Oliver har er der nu, han vågner normalt kun en gang i natten, men vågner nu op til fire gange... Det er sku træls

Nej det har jeg faktisk ikke hørt før, men junior plejede at vågne mellem 3 og 4, og så stod vi op kl halv 7 ca +/- et kvarter

Men nu har han i en periode vågnet kl 1 halv 2, og til at starte med var det nok med sutten, men nu skal det altså bare være NU at maden skal serveres.. Så vågner han igen kl 5, her har det også været nok med sutten, og evt komme over til mig i sengen, da han døjer med prutter så han er lidt ked der ved 5 tiden, men de sidste par dage har det været nødvendig med en ½ flaske der også, og så igen som sædvanlig en halv time til en time efter vi er stået op..

Men umiddelbart synes jeg også han er begyndt at udvise tydelig interesse for vores mad og drikke.. Men jeg er spændt på hvad SP siger i starten af okt. hvor han så flyder 4 måneder et par dage efter hendes besøg - jeg er nemlig bekymret for at skulle starte på det, nu hvor han igen pyller med maven og prutter.. Det var ellers holdt op, sådan har det jo ellers været de første 2 måneder af hans liv..

Men JA det er sku træls og hårdt at vende tilbage til de flere vågne perioder om natten..

Anmeld

24. september 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Kan du ikke få det på recept af lægen? Så koster det kun omkring 90 kr

åbenbart ikke, for har været ind over lægen, da hun skulle sende en ansøgning til kommunen om tilskud til det... Hvilken jeg ikke kan få for skal nå op på 4600 kr inden Bumbum bliver 4 mdr og han startede jo først på det som 2 mdr, det er bare nogle lorte regler

Anmeld

24. september 2012

pemiro

LilleLene skriver:

åbenbart ikke, for har været ind over lægen, da hun skulle sende en ansøgning til kommunen om tilskud til det... Hvilken jeg ikke kan få for skal nå op på 4600 kr inden Bumbum bliver 4 mdr og han startede jo først på det som 2 mdr, det er bare nogle lorte regler

Hold da op nogle øv regler.....

for han måske snart ka starte på noget nyt...

Uhh positiv info herfra... Har vidst måske fået plads på svømmehold.. Yay

Anmeld

25. september 2012

jeanettelb

her er vi startet på grød da bassen havde meget bøvl med maven .. og efter at vi er starte på det har han ikke haft ondt i mavem bassen bliver 4 måneder på onsdag

Anmeld

26. september 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Hold da op nogle øv regler.....

for han måske snart ka starte på noget nyt...

Uhh positiv info herfra... Har vidst måske fået plads på svømmehold.. Yay

HURRAAAAAAAA så skal du ud og føre dig frem i en bikini

Anmeld

26. september 2012

pemiro

LilleLene skriver:

HURRAAAAAAAA så skal du ud og føre dig frem i en bikini

Jubiiii jeg er kommet på et hold med start 10. Oktober
OG OG OG..... Har investeret i en floooooot badedragt... Jubiiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.