Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Åhh har lige kigget . Det er først den 26
Åhh har lige kigget . Det er først den 26
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Jeg har prøvet mange ting nu , og der sker intet Vil gerne hør fra jer hvor noget hjalp
Jeg har prøvet mange ting nu , og der sker intet
Vil gerne hør fra jer hvor noget hjalp
Har lige læst et sted at sæd indholder noget der kan frem kalde veer. Tænkt lige på dig da jeg læst det, med dette indlæg
Så masser af sex til jer
Schonert skriver: Har lige læst et sted at sæd indholder noget der kan frem kalde veer. Tænkt lige på dig da jeg læst det, med dette indlæg Så masser af sex til jer
Vi har prøvet ..
Det fungerer heller ik desværre .. Hehe ..
morethanperfect skriver: Vi har prøvet .. Det fungerer heller ik desværre .. Hehe ..
Bliv ved med at prøve - det kan være det virker en eller anden dag
Schonert skriver: Bliv ved med at prøve - det kan være det virker en eller anden dag
Tja ..
Har haft veer i halvanden time her til morgen men nu er de væk
Nu er det bare plukveer . Hm ..
morethanperfect skriver: Tja .. Har haft veer i halvanden time her til morgen men nu er de væk Nu er det bare plukveer . Hm ..
Iih hvor træls. Men der sker nok snart noget .Jeg har hverken haft plukveer eller veer i nogen dage nu. Så han kommer nok først om laaang tid :/
jeg lovede bare min jm studerende at jeg fødte når hun havde vagt og det gjorde jeg
Schonert skriver: Iih hvor træls. Men der sker nok snart noget .Jeg har hverken haft plukveer eller veer i nogen dage nu. Så han kommer nok først om laaang tid :/
Mon ikke de så liiige pludselig kommer
LilleLene skriver: jeg lovede bare min jm studerende at jeg fødte når hun havde vagt og det gjorde jeg
Hæhæ .. Hvorfor har jeg ikke en JM studerende
morethanperfect skriver: Mon ikke de så liiige pludselig kommer
Jeg håber virklige der snart sker noget. Er træt af bo på et wc og ikke kan sove.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128