Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LSM skriver: Jeg havde hørt en myte om at Ananas skulle kunne sætte fødslen igang, så jeg spiste en ½ ananas søndag eftermiddag, natten mellem søndag og mandag kl ca 01.45 fik jeg de første veer og bettemanden er født natten mellem mandag og tirsdag kl. 01.04Det kan selvfølgelig være en tilfældighed, men fødte 3 dage før termin som førstegangsfødene
Jeg havde hørt en myte om at Ananas skulle kunne sætte fødslen igang, så jeg spiste en ½ ananas søndag eftermiddag, natten mellem søndag og mandag kl ca 01.45 fik jeg de første veer og bettemanden er født natten mellem mandag og tirsdag kl. 01.04Det kan selvfølgelig være en tilfældighed, men fødte 3 dage før termin som førstegangsfødene
Så skulle jeg alligevel ha købt den ananas i dag .. Stod og overvejede det kraftigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Så skulle jeg alligevel ha købt den ananas i dag .. Stod og overvejede det kraftigt
LSM skriver: Ja det skulle du da Du må have fat i en i morgen, hvis ikke du går i fødsel inden
Ja det skulle du da Du må have fat i en i morgen, hvis ikke du går i fødsel inden
Ja det må jeg ..
Det gør jeg nok ikke .. Selvom jeg her til aften har spist chilli con carne , + en halv rå chilli
morethanperfect skriver: Ja det må jeg .. Det gør jeg nok ikke .. Selvom jeg her til aften har spist chilli con carne , + en halv rå chilli
LSM skriver: Man kan jo aldrig vide Håber for dig der snart sker noget, den sidste tid føles bare som evigheder
Man kan jo aldrig vide Håber for dig der snart sker noget, den sidste tid føles bare som evigheder
TAK !
Jeg har så ondt overalt .. Vågner op til 6 gange om natten fordi jeg ikke kan ligge ned mere Det er virkelig psykisk hårdt for mig nu . Tuder tit fordi jeg bare ikke kan holde til mere ..
Sådan var det bare ikke sidste gang jeg var gravid .. Der syns jeg bare det var irriterende og ville bare gerne ha ham ud fordi jeg var utålmodig ..
NU , kan jeg virkelig ikke mere .. :/
morethanperfect skriver: TAK ! Jeg har så ondt overalt .. Vågner op til 6 gange om natten fordi jeg ikke kan ligge ned mere Det er virkelig psykisk hårdt for mig nu . Tuder tit fordi jeg bare ikke kan holde til mere .. Sådan var det bare ikke sidste gang jeg var gravid .. Der syns jeg bare det var irriterende og ville bare gerne ha ham ud fordi jeg var utålmodig .. NU , kan jeg virkelig ikke mere .. :/
LSM skriver: Ej hvor træls du har det sådan Så håber jeg da endnu mere for dig der snart sker noget Har du snakket med jordemoderen om igangsættelse på termin så nu du har det sådan?
Ej hvor træls du har det sådan Så håber jeg da endnu mere for dig der snart sker noget Har du snakket med jordemoderen om igangsættelse på termin så nu du har det sådan?
Nej men snakker lige med hende om det næste gang .. Det er rigtig opslidende
morethanperfect skriver: Nej men snakker lige med hende om det næste gang .. Det er rigtig opslidende
Akupunktur fik lagt akupunktur en fredag, min akupunktør sagde så da jeg gik at jeg ville føde starten af næste uge (fik lagt nåle specifikt for at sætte det igang, var over tid) og hun kom tirsdag.
LSM skriver: Ja gør da det, tror når man har det så fysisk dårligt vil de måske gerne sætte en igang, man kan da hvertfald håbe på det Hvornår skal du så til jordemoder igen?
Ja gør da det, tror når man har det så fysisk dårligt vil de måske gerne sætte en igang, man kan da hvertfald håbe på det Hvornår skal du så til jordemoder igen?
Åhh har lige kigget . Det er først den 26
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128