Hvad hjalp jer til at sætte fødslen igang ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.121 visninger
59 svar
1 synes godt om
17. september 2012

morethanperfect

Jeg har prøvet mange ting nu , og der sker intet 

Vil gerne hør fra jer hvor noget hjalp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

MMOGM

morethanperfect skriver:

Kender desværre ikke svaret, men vil gerne følge med 

Anmeld

17. september 2012

Mor til Ella

morethanperfect skriver:

Jeg kørte en masse lort på lossepladsen. Gjorde skuffer og skabe rent, hentede børnemøbler i ikea ( bar selv det hele ).

Tror virkelig ikke de kommer før de er klar, lige meget hvad man gør

Anmeld

17. september 2012

betina23

Min veninde fik mig til a lave gymnastik Vi gik ned i knæ osv og lidt senere da hun sku hjem sa hun vi ses i morgen (hun sku være med til fødslen) og vandet gik 5:38 og fødte 9:42 det hjalp nok på mig men man kan jo ikk sii det 100% var det der gjorde det men det var da meget pussit

Anmeld

17. september 2012

An&Jo

jeg åd bare omkring det tidobbelte af hvad jeg plejede hele dagen, og om aftenen gik veerne igang, så om det var maden, eller at jeg bare tog det som det kom lige pludseligt det ved jeg ikke..

Men er ret sikker på at jeg åd så meget at han ikke havde noget plads tilbage derinde..

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Intet som helst LOL

Man må bare vente til tiden er inde. 

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

Tabula Rasa

morethanperfect skriver:

At vente på baby selv var klar til at komme ud Synes nemlig det er en dårlig idé at forsøge at presse baby ud, før baby selv er klar, med mindre der er en risiko ved at barnet bliver inde i maven.

Anmeld

17. september 2012

morethanperfect

Tabula Rasa skriver:

At vente på baby selv var klar til at komme ud Synes nemlig det er en dårlig idé at forsøge at presse baby ud, før baby selv er klar, med mindre der er en risiko ved at barnet bliver inde i maven.

Ja men nu ville jeg jo gerne høre om nogle af alle myterne hjalp .. Og hvad der har hjulpet

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

morethanperfect skriver:

Ja men nu ville jeg jo gerne høre om nogle af alle myterne hjalp .. Og hvad der har hjulpet

De er hvad de siger, de er...myter.

Og nogle af dem er endda farlige, som fx indtagelse af amerikansk olie.

Du må holde øje med signalerne fra din krop.
De fleste kvinder får gerne et rengøringsflip, når det er lige oppe over, og så er det en god ide at følge lysten til at gøre rent, rende på trapper, og dyrke god sex...hehe! 

Anmeld

17. september 2012

Ciss

Jeg fik klar besked fra jordmoren, at babyen kommer, når kroppen er klar for det. Før den tid kan du stå på hovedet, løbe i trapper, spise ananas eller hvad som helst andet, og der sker absolut ingenting!

Når først kroppen er klar kan enkelte ting måske sætte lidt gang i processen, men da er det jo ved at ske af sig selv uanset, så det er ikke meget ventetid, man sparer sig selv for uanset.

Ventetiden er ulidelig lang til sidst.  for at du ikke skal vente så meget længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.