Hvad hjalp jer til at sætte fødslen igang ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Tabula Rasa

Ja men nu ville jeg jo gerne høre om nogle af alle myterne hjalp .. Og hvad der har hjulpet

Men hvorfor? Hvorfor vil du ikke vente til barnet selv er klar? Bare nysgerrig! Selv hvis folk siger noget virkede, kan man jo aldrig vide om det var dét der virkede, eller om fødslen alligevel ville være gået i gang. Jeg synes bare det er synd. Især fordi du risikerer at trætte dig selv ved alle de håbløse forsøg på at fremprovokere en fødsel, der ikke er klar - Og så er energien til selve fødslen måske ikke som den kunne være Det er udelukkende venligt ment.

Edit: Og du er jo kun 38+1! Så kan jeg altså ikke forstå det.. Du er jo slet ikke på termin endnu, det er ikke sikkert barnet er færdigbagt derinde. Kunne måske forstå utålmodigheden hvis du var over termin! I øvrigt gik jeg selv langt over termin, så det er ikke fordi jeg bare er en smartass der var heldig at føde før termin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

GønskE

Drak ve-the og troede så også på det virkede, både koldt og varmt (himbærblade) og en anden fra min mødregruppe gjorde det også, hun var over tid og fødte dagen efte, jeg var før termin og fødte dagen efter, at det var indtaget

Anmeld

17. september 2012

baby012

Fik et godt råd af Jordmor (: ananas .. Spiste en hel d 8. 40+5 D 9. Kom veerne vågnede op med dem, og d. 10 kom min lille pige <3 der er et eller andet stof i som kan påvirke barnet til at udskille det hormon som sætter fødslen igang. . Men der skal altså spises en masse ananas  

Anmeld

17. september 2012

Christina :-)

morethanperfect skriver:

Jeg har prøvet mange ting nu , og der sker intet 

Vil gerne hør fra jer hvor noget hjalp

Jeg fik en lang tur på to timer og så skal jeg love for der gik gang i fødsel jeg havede min dreng i armene 10 timer efter

Anmeld

17. september 2012

Lotus86

Absolut intet...!!!

På trods af, at min jordemoder var SIKKER på, at han kom lige om lidt, så gik der stadig yderligere 9 dage - 9 dage med lange gåture, hovedrengøring, sex, vekage, IKEA-tur ananas osv. Nix, ingenting hjalp, de kommer bare ikke før de selv mener det skal være, desværre, håber snart der sker noget

Anmeld

17. september 2012

_-Kathrine-_

Jeg fik min mand til at trykke mig bestemte steder under fødderne et par aftner i træk (googlede det) og på dagen da vandet gik, fik jeg en pludselig trang til at støvsuge, så knoklede ekstra hårdt med den
Håber snart han kommer ud til jer og jeg kan godt forstå du gerne vil have ham ud!!

Anmeld

17. september 2012

Mor til L&S

morethanperfect skriver:

Jeg har prøvet mange ting nu , og der sker intet 

Vil gerne hør fra jer hvor noget hjalp

Zoneterapi, men havde også allerede små veer

Anmeld

17. september 2012

babymus77

Hindeløsning ved jdm:-) Da jeg var 8 dage over tid:-D 

Anmeld

17. september 2012

Schonert

Nogen siger strækt mad, andre siger hoppe og nogen helt andre siger noget the halløj  

Men her hjemme venter vi til i næste uge, til at lave alle de sjove myter 

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Tabula Rasa skriver:

Men hvorfor? Hvorfor vil du ikke vente til barnet selv er klar? Bare nysgerrig! Selv hvis folk siger noget virkede, kan man jo aldrig vide om det var dét der virkede, eller om fødslen alligevel ville være gået i gang. Jeg synes bare det er synd. Især fordi du risikerer at trætte dig selv ved alle de håbløse forsøg på at fremprovokere en fødsel, der ikke er klar - Og så er energien til selve fødslen måske ikke som den kunne være Det er udelukkende venligt ment.

Edit: Og du er jo kun 38+1! Så kan jeg altså ikke forstå det.. Du er jo slet ikke på termin endnu, det er ikke sikkert barnet er færdigbagt derinde. Kunne måske forstå utålmodigheden hvis du var over termin! I øvrigt gik jeg selv langt over termin, så det er ikke fordi jeg bare er en smartass der var heldig at føde før termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.