Hvor hurtigt blev du gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

mybaby-girl

S86 skriver:

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Havde været været på p-piller siden jeg var 13år og smed dem da jeg var 20 år i Jan/Feb 2009 og der gik et år før vi havde en positiv test (feb 2010 positivtest ) og ellers er det gået hurtigt, men fik to aborter i 2011 ... Og blev så gravid igen i Dec 2011

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Miss Church

S86 skriver:

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Jeg smed p-pillerne i januar 2012 og vi startede på PB i maj 2012. I juli stod jeg med en positiv test og venter nu tvillinger  

Så 3 forsøg tog det for os  

Held og lykke med PB 

Anmeld

17. september 2012

Deaktiveret profil

S86 skriver:

Jeg stoppede med pillerne to år før der skete noget, men jeg havde også taget piller i ca 6 år, så min krop skulle lige finde sig selv igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.