Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
S86 skriver: Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur.
Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur.
Havde været været på p-piller siden jeg var 13år og smed dem da jeg var 20 år i Jan/Feb 2009 og der gik et år før vi havde en positiv test (feb 2010 positivtest ) og ellers er det gået hurtigt, men fik to aborter i 2011 ... Og blev så gravid igen i Dec 2011
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg smed p-pillerne i januar 2012 og vi startede på PB i maj 2012. I juli stod jeg med en positiv test og venter nu tvillinger
Så 3 forsøg tog det for os
Held og lykke med PB
Jeg stoppede med pillerne to år før der skete noget, men jeg havde også taget piller i ca 6 år, så min krop skulle lige finde sig selv igen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128