Hvor hurtigt blev du gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

serinasmor

Hvor lang tid der præcist gik husker jeg ikke smed pillerne og tænkte ikke nærmere over det ... troede der ville gå i hvert fald et halvt år før vi stod med en positiv test ... havde den i stedet inden for 3 mdr .. måske endda før det ... og det på trods af at jeg havde været på ppiller i mere end 10 år ... det kan gå pænt stærkt ... nu ved vi så at jeg ikke skal smide pillerne for sjov

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Jupiter

Smed p-pillerne i april, efter at have været på dem i 13 år.

Og fik en positiv test i mandags

Anmeld

17. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg trækker nok statistikken lidt op for her tog det 3,5 år. 2 år hvor vi selv prøvede og 1,5år i behandling (3xIUI og 2xIVF) - men nu venter jeg vores første lille prins med termin 20/12

Anmeld

17. september 2012

_-Kathrine-_

Første gang gik der 5 måneder efter p-pillestop og her anden gang var en svipser, så det må vel være i 1. Hug

Anmeld

17. september 2012

Mother-love

Jeg stoppede med mine ppiller i marts 2010 men vi gik først igang med pb i juli. Og sep blev jeg gravid

Anmeld

17. september 2012

MMOGM

S86 skriver:

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Uha, jeg blev hutigere gravid end jeg regnede med , jeg var nemlig på p piller. havde glemt et par dage, men det er sket før uden det er ført til graviditet 

Anmeld

17. september 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

1. Smed dem omkring marts/april efter 8 år og stod med en positiv test 24. August.

2. Var ikke på p-piller, startede med at prøve i februar og stod med en positiv test slut marts.

3. Smed p-pillerne i midt/slut november og stod med en positiv test 15. Januar.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

17. september 2012

chael

Jeg er blevet gravid 1. gang, alle 3 gange, også selvom jeg har været på p-piller

Pøj pøj med projektet

*C

Anmeld

17. september 2012

Frk. Himmelblå

S86 skriver:

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Så vidt jeg husker, var september sidste måned med p-piller, - og jeg blev gravid i december. Så det giver vel graviditet efter 2 1/2 måned uden prævention.. Men det var ikke sådan, at vi aktivt forsøgte med æl-beregning osv. Vi gjorde bare, som vi plejede/lystede... Så det kan meget vel være, at december også var første gang vi ramte æl-tidspunktet, det kan jeg ikke sige.

2. gang var jeg ikke på p-piller forinden, og da skete det i 1. "forsøg", som heller ikke var med beregninger af nogen art.

Vi har været meget heldige, tror jeg

Anmeld

17. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stoppede med p-piller og 7 uger sener, var jeg 5 uger henne! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.