Hvor hurtigt blev du gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. september 2012

S86

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

M (:

Hej skønne kvinder Jeg er lidt nysgerrig på at høre hvor hurtigt I forskellige blev gravide ? Især jer der var på p-piller før I startede projekt baby basse  og vil lige sige tillykke til alle jer der er så heldige. Jeg venter stadig spændt på at det engang bliver min tur. 

Jeg smed p-pillerne i marts (havde været på p-piller fra jeg var 15 til jeg var næsten 23), droppede kondomet sidst i juni og havde en positiv test i slutjuli (: Så her gik det overraskende stærkt! 

Held og lykke med PB,  for at det går hurtigt for jer! 

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

S86 skriver:

Smed p-piller i juli 2009 da mit forhold sluttede så mødte jeg min partner i maj 2010 og blev gravid i December 2010.

Så man kan jo så godt sige at jeg var helt ude af p-pillerne inden jeg mødte min mand.

Held og lykke med projekt baby

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

jeg har aldrig brugt p-piller, de kan ikke enes med min krop, men jeg kender adskillige der har 

Anyway, så har jeg altid hørt til de, hvor manden bare skulle kigge på mig, så var jeg gravid, så ingen problemer i den retning.
At jeg så havde svært ved at holde på dem, er noget helt andet, men gravid kunne jeg altså sagtens blive

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

Kief31

M (: skriver:

Jeg smed p-pillerne i marts (havde været på p-piller fra jeg var 15 til jeg var næsten 23), droppede kondomet sidst i juni og havde en positiv test i slutjuli (: Så her gik det overraskende stærkt! 

Held og lykke med PB,  for at det går hurtigt for jer! 

Jeg stoppede med piller slut maj/start juni, og testede positiv i august

Anmeld

17. september 2012

MissTas

S86 skriver:

hej

jeg havde været fast på p-piller i 8 år, holdte så pause i den uge hvor man skal og fik mens, fortsatte så ikke med p-pillerne igen efter den uges pause og fik aldrig mens igen derefter.. så blev gravid indenfor den første måned

Anmeld

17. september 2012

MorDk

Jeg havde prøvet at blive gravid med min eks.mand i 6 år uden held. Vi var gennem divers IVF og ICSI forsøg. Jo blev gravid ved et fryseforsøg men havde en MA i uge 10. Blev ikke gravid siden.

Blev skilt i 2009.

Fandt min nuværende skønne kæreste ... og efter 3 mdr. blev jeg gravid! BUM! Blev gravid i 2. forsøg med lillesøster ♥ Hende venter vi på nu... er gået 4 dage over tid! Havde termin 13.09.12

Anmeld

17. september 2012

baby012

En måned med dem begge (: <3 

Anmeld

17. september 2012

Tullepoder

Ved vores første smed jeg pillen august og blev gravid september. Havde været på pillen i 6 år. Og anden gang stoppede jeg på pillen november og blev gravid december. Vi er utrolig heldige :-) nu går vi bare og venter på baby vil komme ud, er 40+5 ;-)

Anmeld

17. september 2012

Tennamor

Her gik næsten 1 år fra jeg lagde p-pillerne til jeg blev gravid med den første. Da hun var 7 måneder blev jeg gravid igen. Har termin om 10 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.