Kom glad med jeres pigenavne - igen'igen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Barnepigen skriver:

Der også rigtig mange pigenavne at vælge i mellem. Håber i finder det rigtig

Ja, rigtig mange.. og så når man ikke er helt enige ang. populært/ikke så populært... :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Maja88 skriver:

aprilla

ivalo

madelina

elna

phillippa

liana

alina

er var også et par fine navne imellem. Tak

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Pernille Bundgaard skriver:

Åh jeg havde også en hel liste med navne men nu har vi valgt et helt andet :-) her er et par ideer: Annabell, Annabella, Angelica, Cecilie, cecilia, Esther, Ida, Isabella, Josefine/josephine- Josefina, Julie, Julia, liv, Lærke, leah, Malluca, Miley, Michella, Mie, mila, Mille, Nynne, Rebecca, Simone, Smilla, Silje, silke, sif. Vi havde først valgt Miley. Men så snakkede vi om at opkalde efter een i familien. Min mands bedste hedder Anna-Lis og min Olde hed Anna Petrea Olivia. Og så satte jeg bare lidt sammen Anna- Li som er i både lis og Olivia og begge vires drenge har i, i deres navne) og så y som i Miley og så til sidst et A for at gøre det til en helhed. Så får vi en pige skal hun hedde Annaliya.

Tak for det.. halvdelen af navnene er nogen vi også selv har snakket om.

Synes det er en rigtig fin måde i har fundet navn på og det er da også sødt og specielt.

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

elsker navnet: Sara

Det er også sødt søde.
Det hedder en tæt barndomsveninde dig. hihi

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

emsaroto skriver:

Mathilde, Karla, Asta, Marie, Martha, Ingeborg og Lisbeth 

Mange tak.. Lidt for gammeldags til vores smag. - selvom navne som Asta osv er på vej ind igen - og jeg godt kan lide det, men kæresten IKKE.. hihi..

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

christina92 skriver:

Jeg er jo selvf hel vild med Carolina

ellers er der:

Sophia

Olivia

Aya/Ayia

Frederikke

Victoria

Jasmin/Yasmin

Elisabeth

Jeg elllsker også Carolina.. Men det gør kæresten ikke så meget.. :/

Sofia er kærestens topprioritet og var egentlig det navn vi begge var sikre på ville vøære farvorit pigenavnet i alle 3 graviditeter, men jeg synes det mangler noget kant. :/ Det bliver for tuttenuttet til mig, tror jeg.. hvem ved., måske er hun bare en Sofia Lilje når hun kommer ud.

Frederikke går nok ikke - det hedder jeg nemlig selv på papiret. Og jeg bryder mig bare ikke om det navn... til mig.. Men sjovt nok kunne jeg godt forestille mig at have en datter der hed det.. hvis ikke det var mit eget navn.

Victoria er også på listen..

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Mirjam123 skriver:

Jeg er vild med Agnes og Ella og så min datters  navn selvfølgelig Natasja

Tak for inspiration.. Synes selv Ella er lidt fint, men for gammeldags til kæresten.

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Tullepoder skriver:

Her hjemme har vi en Malou og Frederikke

Men vi havde også flg. navne oppe at vende:
Mille
Milla
Sille
Josephine
Fillipa

Er vild med Malou.. Og Frederikke hedder jeg selv på papiret. haha.
Og de to navne svinger sku egentlig ret godt sammen. hihi..

Fine forslag. tak, flere af dem vi begge kan lide.

Anmeld

28. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Anonym23 skriver:

Her er et par af de navne, undskyld hvis gentagelse

Line

Tilde

Simone

Nadia

Helene

Liva

Liv

Elisabeth

Anna

Lea

Mia

Anette

Christine

Kirstine

Kirsten

Mange tak. Flere af dem har vi oppe at vende.

Ligemeget med gentagelser, det kunne jo ske vi fandt NAVNET ved at se det flere gange. hehe.

Anmeld

28. januar 2013

christina92

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg elllsker også Carolina.. Men det gør kæresten ikke så meget.. :/

Sofia er kærestens topprioritet og var egentlig det navn vi begge var sikre på ville vøære farvorit pigenavnet i alle 3 graviditeter, men jeg synes det mangler noget kant. :/ Det bliver for tuttenuttet til mig, tror jeg.. hvem ved., måske er hun bare en Sofia Lilje når hun kommer ud.

Frederikke går nok ikke - det hedder jeg nemlig selv på papiret. Og jeg bryder mig bare ikke om det navn... til mig.. Men sjovt nok kunne jeg godt forestille mig at have en datter der hed det.. hvis ikke det var mit eget navn.

Victoria er også på listen..

Sofia Lilje er pænt! Det synes jeg er et smukt navn, og synes også det får kant med Lilje også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.